آغاز ثبت‌نام دومین دوره‌ مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ

دومین دوره‌ مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ با تمرکز بر سه هدف اصلی یادگیری، تمرین و رقابت در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، کدکاپ یک مسابقه‌ برنامه‌نویسی با هدف افزایش دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان و کاربردی کردن این مهارت و دانش در صنعت فناوری اطلاعات کشور است. بر این اساس دومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ از سوی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

دوره‌ اول این مسابقات با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت کننده از ۱۷ استان سراسر کشور در اردیبهشت ماه سال ۹۵ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و با تجربه‌ کسب شده از دوره‌ اول این مسابقات و همچنین بررسی نیازهای جامعه‌ فنی، برگزاری این مسابقه، به ارتقای سطح علمی افراد درگیر در این رویداد کمک شایانی خواهد کرد.

دومین دوره‌ مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ متشکل از دو مسابقه‌ آموزشی، دو مسابقه‌ تمرینی و یک مسابقه‌ مقدماتی جهت انتخاب افراد برتر برای مسابقه‌ نهایی است که در مهرماه امسال برگزار می‌شود.

مسابقه‌ نهایی به صورت حضوری در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان ماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. مراحل تمریمی و مقدماتی این مسابقه به صورت آنلاین خواهد بود.

زبان‌های برنامه‌نویسی مجاز در این مسابقه ؛python, java, c, c++ است و علاقه‌مندان می‌توانند در قالب تیم‌های دو نفره در این مسابقات شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://www.codecup.ir مراجعه کنند.

101/103

کد خبر: 680852

وب گردی

وب گردی