پرسپولیسی که در جام حذفی 12 نفره بازی می کند/ نوروزی هم به شیراز می رود!

صدف خالقی/ پنجشنبه(8 مهرماه) اولین سالگرد هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیسی ها است.

به گزارش ایسکانیوز، 8 مهر ماه 1394 یکی از بدترین روزهای پرسپولیسی ها بود، خبر بد و ناگوار از دست دادن کاپیتان جوان سرخ پوشان همه را شوکه کرد و جامعه فوتبال را سیاه پوش.

** 9 مهر ورزشگاه آزادی؛

شاید کسی فکرش را نمی کرد هفت صبح آن جمعیت عظیم برای بدرقه هادی به آزادی بیاید. هنوز نیم ساعتی از باز شدن درب های ورزشگاه نگذشته بود که سکوهای آزادی را یکی پس از دیگری پر می دیدیم. مراسم تشییع پیکر کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 8:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پس از این مراسم ، پیکر او به زادگاهش بابل منتقل شد تا روز بعد به خاک سپرده شود.

24 نوروزی ابدی شد و تا سال ها در ذهن فوتبال دوستان و هوادران سرخ می ماند؛ بعد از گذشت یک سال هنوز دقیقه 24 هر بازی می ایستند و با شعار " نوروزی، روحت شاد" یاد کاپیتان فقید خود را زنده نگه می دارند.

حالا این روزها با توجه به نزدیکی به سالگرد مراسم هادی نوروزی مشکلاتی پیش آمده و حرف هایی زده شده که شاید خیلی درست نباشد. تداخل بازی پرسپولیس و قشقایی شیراز با مراسم سالگرد کاپیتان و غیبت پرسپولیسی ها باعث شد همسر نوروزی گلایه هایی از این موضوع داشته باشد، ناراحتی که شاید هم درست باشد و هم غلط. خانم ابراهیمی در صحبت های اخیرش عنوان کرده که از نبود پرسپولیسی ها در مراسم همسرش ناراحت است ولی بد نیست کمی هم حق را به سرخ پوشان داد و از خود گذشتگی کرد، چشم هزاران هواداری که به موفقیت تیمشان است را نباید فدای یک مراسم نسبتاً شخصی کرد. درست است سازمان لیگ با برنامه ریزی بهتری می توانست به این موضوع خاتمه دهد اما حالا که نشده، بد نیست به جای گلایه آرزوی موفقیت برای پرسپولیسی ها کرد!

همه بازیکنان هم از این که نمی توانند به مزار هادی بروند ناراحتند اما سعی دارند با کسب نتایج خوب و قهرمانی، خوشحالی شان را با روح هادی تقسیم کنند. قابل ذکر است اگر دیدار جام حذفی را هم برگزار نمی کردند خیلی از بازیکنان ملی پوش حضور نداشتند، که شاید در این صورت گلایه ها به کی روش و بازی های ملی می رسید!!

شاید اگر امروز هادی نوروزی هم حق انتخاب داشت به شیراز می رفت، لقب هادی با تعصب برازنده او بود چرا که بی شک تمام تلاشش برای تیمش و خوش حالی دل هوادران سرخ بود.

نگاهی به مصاحبه های اخیر پرسپولیسی ها در این مورد:

** محمود خوردبین:

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: ما ساعت 15 روز جمعه باید مقابل قشقایی شیراز حاضر شویم و فکر می‌کنم فرصت خوبی است که از بازیکنان جوان و کم تجربه تیم‌مان استفاده کنیم. مقابل قشقایی باید خوب باشیم و پیروز شویم. اگر نتوانیم کیفیت سابق را به نمایش بگذاریم پس سزاوار شکست هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان و کادرفنی این تیم می‌توانند روز جمعه در مراسم سالگرد هادی نوروزی شرکت کنند؟ گفت: ما در آن روز در شیراز هستیم و فکر نمی‌کنم بازیکنان‌مان در سالگرد هادی حاضر باشند اما قطعا از طرف باشگاه در این مراسم شرکت می‌کنند.

** امید عالیشاه:

دوست داشتیم در مراسم سالگرد هادی نوروزی حضور داشته باشیم تا خانواده‌اش تنها نباشند اما بازی جام حذفی مقابل قشقایی این اجازه را به ما نمی‌دهد. اگر بازی جام حذفی یکی دو روز به تعویق می‌افتاد همه ما می‌توانستیم در مراسم سالگرد هادی شرکت کنیم. هادی به گردن پرسپولیس حق دارد و 8، 9 سال برای این تیم بازی کرده. اگر سازمان لیگ با تعویق بازی موافقت کرد که به مراسم می‌رویم، اگر هم نه که تلاش مان را می‌کنیم تا با انجام یک بازی باکیفیت و صعود به مرحله بعد روح نوروزی را شاد کنیم.

** پندار خمارلو:

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: به دلایل زیادی امکان به تعویق افتادن بازی روز جمعه وجود نداشت. باتوجه به شرایط و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این بازی باید همان روز جمعه برگزار شود و کاری از دست ما برای تعویق بازی ساخته نبود.

روز پنجشنبه هفته جاری، اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس در زادگاه او در روستای کپورچال برگزار خواهد شد. این در حالی خواهد بود که بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس به دلیل بازی روز جمعه در جام حذفی مقابل قشقایی شیراز، نمی‌توانند در این مراسم شرکت کنند و گویا این مساله موجب آزردگی خاطر خانواده مرحوم نوروزی شده است.

گفتنی است مراسم سالگرد کاپیتان فقید پرسپولیس، پنجشنبه 8 مهر ماه در زادگاه نوروزی، روستای کپورچال بابل برگزار می شود.

604/602

کد خبر: 680865

وب گردی

وب گردی