اسپالتی: رم مغرور شده است

سرمربی جالوروسی باخت تیمش برابر تورینو را حاصل ذهنیت نامناسب بازیکنانش و غرور آنها دانست.

به گزارش ایسکانیوز، دومین باخت تیم فوتبال رم در یک هفته اخیر، روز گذشته (یکشنبه) با نتیجه 3 بر یک در خانه تورینو رقم خورد و با این نتیجه، جالوروسی به رده چهارم جدول سقوط کرد.

لوچانو اسپالتی که شاگردانش در بازی خارج از خانه قبلی خود برابر فیورنتینا نیز تن به شکست داده بودند، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تیم ما در زمین بازی بیش از اندازه باز بازی کرد و این‌طور شد که خط دفاعی‌مان در معرض خطرات بیشتری قرار گرفت. من تأثیر این اتفاق را در عملکرد ضعیف خط دفاع‌مان بیشتر می‌دانم تا اشتباهات فردی مدافعان‌مان. مشکل تیم ما کمبود انگیزه و بی‌دقتی برای استفاده از موقعیت‌ها بود. این اتفاق در ابتدای بازی رخ داد و ما هنوز زمان داشتیم تا اوضاع را تغییر دهیم.

اسپالتی ادامه داد: برخلاف ما تورینو از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد. اگر عملکرد تیم را آنالیز کنیم، باید بگوییم که بازی ما فراز و نشیب‌های زیادی داشت. زمانی که اولین مشکلات نمایان می‌شوند، تیم روحیه‌اش را می‌بازد، انگیزه‌اش را از دست می‌دهد و به این شکل به دردسر می‌افتد. به نظر می‌رسد بازیکنان تیم ما منتظرند که کیفیت بازی تیم به خودی خود به نمایش درآید، بدون تلاشی از سوی آنها انجام شود و چنین چیزی ممکن نیست. تیم ما دچار غرور خاصی شده است و منتظر است که اتفاقات خوب برایش رقم بخورد تا اینکه برای رقم زدن آنها تلاش بکند. متأسفانه ما سابقه بدی در زمینه ثبات عملکردمان در طول 90 دقیقه داریم. بازی ما این فراز و نشیب‌ها را دارد و سرمربی هم اولین کسی است که وقتی که تیم ثبات ندارد، مقصر جلوه داده می‌شود.

فرانچسکو توتی کاپیتان کهنه‌کار رم در نیمه دوم بازی به میدان رفت و یک گل هم از روی نقطه پنالتی زد اما او بسیار عقب بازی می‌کرد. اسپالتی در این باره عنوان کرد: خودم در آن مقطع از توتی خواستم از تجمع بازیکنان در میانه میدان فاصله بگیرد چون بازیکنان تورینو همگی عقب کشیده بودند.

702/602

کد خبر: 680892

وب گردی

وب گردی