نعمت زاده از فعالان اقتصادی ایران و عمان برای همکاری صنعت و بازرگانی دعوت کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین گشایش نمایشگاه محصولات عمان در تهران از بازرگانان و صاحبان صنایع ایرانی دعوت کرد از فرصت افتتاح نمایشگاه برای برقراری همکاری های درازمدت در بخش صنعت، تجارت و سرمایه گذاری استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا نعمت زاده امروز در آیین گشایش نمایشگاه محصولات عمان در تهران افزود: دولت های دو کشور تلاش می کنند شرایط برای فعالیت بخش خصوصی ایران و عمان را تسهیل کنند.
وی با بیان اینکه امروز نخستین نمایشگاه عمان در ایران برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه موجب شناخت و ارتباط میان فعالان اقتصادی دو کشور شود.

نمایشگاه محصولات عمان در تهران صبح امروز با حضور «محمدرضا نعمت زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت و «علی السنیدی» وزیر صنعت و تحارت عمان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد که قرار است این نمایشگاه در گروه صنایع غذایی، مواد تبدیلی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع پزشکی و ساختمان میزبان شرکت های عمانی انحام و در حاشیه این نمایشگاه، نشست های تخصصی میان فعالان اقتصادی دو کشور برگزار شود.
این نمایشگاه از پنجم تا نهم مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با حضور شرکت های مختلف عمانی از صنایع غذایی، مواد تبدیلی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع پزشکی و ساختمان، پذیرای بازدیدکنندگان است.
قرار است در حاشیه این نمایشگاه نشست های تخصصی میان فعالان اقتصادی دو کشور برگزار شود.

402/602

کد خبر: 680955

وب گردی

وب گردی