رئیس واحد جویبار: شهادت طلبی و ایثار در راه مکتب اسلام ناب محمدی شایسته تکریم است

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، دفتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، مراسم دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان جویبار را برگزار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار دکتر داریوش حمیدی ریاست واحد، اعضای هیأت رئیسه و مسئول ستاد شاهد و ایثارگر واحد حضور داشتند.

دکتر داریوش حمیدی رئیس واحد جویبار از جانفشانی و مجاهدت های شهید گرانقدر سردار شهید حاج عباسعلی علیزاده از پاسداران بازنشسته شهرستان جویبار که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در منطقه خان طومان به شهادت رسید تقدیر و از مقام شامخص این شهید تجلیل کرد و گفت :« شهادت طلبی و ایثار در راه مکتب اسلام ناب محمدی شایسته تکریم است و خوش به سعادت این شهید که عاشقانه از حرم مطهر پیام رسان کربلا دفاع کرد و به جمع اولیائ الله پیوست».

حجت الاسلام و المسلمین قلی‌پور مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار نیز در سخنانی اظهار کرد: «خدای عالم در قرآن به شهدا بشارت بهشت داد و این شهید گرانقدر در زمان بازنشستگی به ندای امام زمانش لبیک گفت و شهادت به او الهام شد. رشادت، فضل و جانبازی شهدای مدافع حرم مثال زدنی است و ان شاالله خداوند روحشان را با شهدای کربلا محشور نماید. امید است بتوانیم گوشه ای از مجاهدت این شهید گرانقدر را ارج و قربی قائل شویم و این کمترین وظیفه ماست که در مسیر شهدای گرانقدر خصوصاً شهید مدافع حرم باشیم».

در این دیدار خانواده شهید به بیان خاطراتی از این شهید پرداختند و وصیت نامه شهید توسط مدیر فرهنگی واجتماعی واحد جویبار قرائت شد.

101

کد خبر: 680977

وب گردی

وب گردی