مردم دشمنی‌ها و کینه‌های نظام سلطه را فراموش نمی‌کنند

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: بصیرت نیروهای مسلح حاصل وفاداری به ارزش های ناب اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، سردار پاسدار مرتضی صفاری در نشست روشنگری در جمع بسیجیان پایگاه حضرت صاحب الزمان(عج) حوزه شهید بهشتی سپاه ناحیه مقاومت زرندیه افزود: امروز به حول قوه الهی نیروهای مسلح نمونه عینی وحدت حول محور ولایت فقیه هستند و در حوادث و جریانات مختلف شاهدیم چگونه دشمن در برابر وحدت و همدلی نیروهای مسلح درمانده است.

وی افزود: بصیرت انقلابی در مجموعه‌های نیروهای مسلح حاصل وفاداری به ارزش‌های ناب اسلامی است که این ارزش‌ها در واقع قدرت واقعی نیروهای مسلح هستند.

صفاری در ادامه با اشاره به دشمنی دیرینه مستکبران عالم با نظام اسلامی گفت: تلاش دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نابودی انقلابی است که می‌خواهد احکام نورانی اسلام را در دنیا زنده کند.

وی با بیان اینکه مردم ایران هرگز همه دشمنی‌ها و کینه‌های نظام سلطه را فراموش نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و قهرمان ایران دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی، ترور شهدای هسته‌ای، شهدای قبل و بعد از پیروزی انقلاب و تمام ظلم‌های دشمنان نسبت به کشورمان را هرگز از یاد نمی‌برند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)با اشاره به اینکه در رأس نظام سلطه آمریکایی‌ها قرار دارند، تصریح کرد: دشمن‌شناسی برای آحاد مردم ایران ضرورت دارد، همه باید راه‌های مقابله با دشمن را بشناسند و با بصیرت جلوی اقدامات خصمانه دشمن را بگیرند.

وی افزود: تمامی نظریه‌پردازان بزرگ آمریکایی معتقدند که ایران اسلامی تنها در قالب جنگ نرم شکست می‌خورد نه به واسطه جنگ سخت، لذا نظام سلطه امروز از بستر جنگ نرم برای مقابله با ما استفاده می‌کند؛ چراکه می‌داند عرصه نرم در دنیای امروز کارآمدی بهتری دارد.

صفاری با اشاره به اینکه ایران اسلامی منادی اسلام ناب محمدی است، بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها در سراسر دنیا به دنبال این هستند که سبک‌زندگی آمریکایی را ترویج کنند پس هوشیاری مردم در این عرصه بسیار مهم است.

206/201

کد خبر: 680997

وب گردی

وب گردی