فرماندار ویژه بابل: دانشگاه آزاد اسلامی در تثبیت هویت علمی و پژوهشی کشورنقش بسزایی داشته است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، یکی از بزرگترین مرکز آموزش عالی بابل توانست درمسیر تعالی دانشجویان کمک بزرگی به جویندگان علم،دانش و فرهیختگان این شهر دانشگاهی کند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدتقی عباسپور معاون استاندار و فرماندار وی‍ژه شهرستان بابل در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بیان کرد: پیشنهاد آیت الله هاشمی کمک مالی و حمایت حضرت امام خمینی(ره) برای تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی یک حرکت انقلابی و علمی و فرهنگی بود.

وی در خصوص عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور و روند پیشرفت آن در راه رسیدن به توسعه علمی وپژوهشی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی درشروع تأسیس وهمچنان با این همه خدمات علمی و فرهنگی و اقتصادی در جامعه با برخی بی مهری ها و هجمه های دوشمنان مواجه است،ولی خدا را شکر با پشت کار مدیر توانمند دکتر میر زاده و حمایت و برنامه های عقلانی و نگریستن به افق روشن حضرت آیت اله هاشمی به عنوان رئیس هیأت موسس دانشگاه مسیر پیشرفت را بسیار خوب طی کرد.

عباسپور تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار گسترش علم ودانش و توسعه فضای آموزشی به لحاظ اقتصادی در سطح کشور و بر کارگیری نیرو های کار آمد کمک بزرگی به دولت های بعد انقلاب کرد.

معاون استاندار و فرماندار وی‍ژه شهرستان بابل دراین بازدید به مدیریت دکتر قلی پور رئیس واحد بابل اشاره کرد و گفت: در استان مازندران کسی قلی پور را به اسم دانشگاه آزاد اسلامی می شناسند، خدمات و عملکرد وی در توسعه فضای آموزشی،علمی وفرهنگی استان بر کسی پوشیده نسیت عمر خود را برای شکوفایی وپیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی صرف کرد.

در ادامه عباس پور با حضور درمحل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود واحد بابل ازنزدیک با روند ثبت نام دانشجویان آشنا شد و افزود: تجمیع عوامل اجرایی ثبت نام وهماهنگی با تمام قسمت ها یکی از کارهای تأثیرگذار و زبیای روابط عمومی دانشگاه است که توانست جهت تسریح در کار دانشجویان وتکریم ارباب رجوع این هماهنگی را بوجود آورد،قابل تقدیر است.

وی خطاب به دانشجویان جدید در باره انتخاب تحصیل دردانشگاه آزاداسلامی بیان کرد: من در دو مقطع در دانشگاه ازاداسلامی تحصیل نمودم و به عنوان مدیر ارشد این شهرستان اذعان می دارم که دانشگاه به لحاظ امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کمک خدمات آموزشی و بهرمندی از فضای آموزشی استاندارد در سطح آموزش عالی کشور دارای جایگاه خوبی است.

معاون استاندار و فرماندار وی‍ژه شهرستان بابل خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل دارای مجتمع ورزشی چند منظوره با تجهیزات و امکانات ورزشی بسیار بالای برخوردار است،ما آن را برای شهرستان بابل یک الگو و اعتبار می دانیم.

101

کد خبر: 681018

وب گردی

وب گردی