تشریح برنامه‌های مدیریتی، مالی و آموزشی در سال تحصیلی 96-95 پرداخت واحد کرج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت:باید به پست‌ها و مسئولیت‌های خود به چشم امانت بنگریم و در اجرای وظایف خود این مهم را به یاد داشته باشیم که آنچه امروز داریم حاصل خون شهدا و رشادتهای مردمان بی ادعای این آب و خاک است.

به گزارش ایسکانیوز، در جلسه شورای واحد که با حضور رئیس، معاونان و مسئولان این دانشگاه برگزار شد، دکتر میرزا ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بهار مهر و دانش‌اندوزی و آغاز سال تحصیلی به تشریح برنامه‌های مدیریتی، مالی و آموزشی در سال تحصیلی 96-95 پرداخت و گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس همه ساله این مسئله را یادآوری می کند که همواره دشمن در کمین انقلاب اسلامی و کشور ماست و باید به پست‌ها و مسئولیت‌های خود به چشم امانت بنگریم و در اجرای وظایف خود این مهم را به یاد داشته باشیم که آنچه امروز داریم حاصل خون شهدا و رشادتهای مردمان این آب و خاک است.

بهروز میرزا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ضمن تبریک قرار گرفتن واحد کرج در فهرست 978 دانشگاه برتر جهان و 13 دانشگاه برتر کشور در رتبه بندی جهانی پایگاه اینترنتی تایمز گفت: در حال حاضر واحد کرج با کسب رتبه دهم کشور تنها واحد دانشگاه آزاد اسلامی است که در این فهرست قرار دارد و این قابل تقدیر است.

وی ابراز امیدواری کرد با حفظ این جایگاه گام های موثری در ارتقاء آن برداشته شود.

دکتر میرزا همچنین با تاکید بر این نکته که تمامی رشته های تحصیلات تکمیلی واحد کرج توسط شورای سه نفره تایید شده است افزود: به تازگی نیز در مقطع تحصیلات تکمیلی 37 رشته شامل 10 دکتری، 27 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته کارشناسی مصوبه شورای گسترش وزارت علوم را اخذ نمود.

وی بر لزوم مدیریت مالی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کنترل منابع مالی تاکید کرد و گفت: مسئولان دانشگاه در این امر می‌بایستی با برنامه‌ریزی مناسب مسئولانه در مورد منابع مالی دانشگاه تصمیم‌گیری کرده و با همکاری کارکنان حوزه ذیربط خود به وظایف خود عمل کنند.

میرزا تصریح کرد: دانشگاه می‌بایست از نظر نیازهای ضروری و تکنولوژی به‌روز باشد و دانشگاه بدون کارگاه و آزمایشگاه معنای درستی ندارد.

دبیر هیات امنا ی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز همچنین با تاکید بر مسائل فرهنگی در کنار مسائل علمی و آموزشی گفت: جلسات توجیهی دانشجویان جدید برای آشنایی دانشجویان با فعالیت های علمی، فرهنگی و مقررات، آیین نامه ها، امکانات و پتانسیل‌های دانشگاه ضروری است.

وی با اشاره به ادامه داشتن ثبت نام ورودی‌های جدید پیش بینی کرد تا پایان هفته جاری آمار ثبت‌نام شوندگان در واحد کرج به 7000 نفر برسد.

در این جلسه دکتر میرزا با تشریح سیاست‌های سازمانی دانشگاه، ضمن تقدیر از زحمات دکتر مهران روح نیا در سمت معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش بنیان طی حکمی دکتر عزتی معاون پژوهش و فناوری را با حفظ سمت به سرپرستی حوزه معاونت برنامه‌ریزی منصوب کرد.

همچنین با معارفه دکتر شفیعی به عنوان مدیرکل امور مالی و عامل خزانه‌داری واحد کرج از زحمات محمد رعوفی در دوران تصدی این پست تقدیر کرد و با اعلام پیوستن مرکز طالقان به دانشکده حقوق واحد کرج از زحمات دکتر گنجی رئیس آن مرکز نیز تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرید مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد کرج نیز آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند و ضمن بزرگداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس ، سال تحصیلی پربار و بهره‌گیری از معرفت معنوی رزمندگان اسلام در دفاع از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی را از درگاه پروردگار مسئلت داشت.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خطاب خداوند تنها اسلام را در نظر نمی‌گیرد بلکه خطاب الهی به ایمان است و سه مرحله ایمان، هجرت و مجاهدت در راه خداوند امیدی برای دستیابی به رحمت الهی است و در آیات دیگری در سوره محمد(ص) آزمون و امتحان الهی را مطرح کرده است و صبوری را به این مراحل افزوده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد کرج توفیق برداشتن گام‌های مفید و مثمر ثمر برای جامعه اسلامی را در سال تحصیلی جدید برای همه بویژه مسئولین دانشگاه آرزو کرد.

101

کد خبر: 681028

وب گردی

وب گردی