سردار نقدی :دشمن با ابزارهای رسانه ای به دنبال فاسد کردن روح جوان ایرانی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان ناکام از میدان نظامی دراین مقطع با هجمه فرهنگی و از طریق گسترش شبکه های ماهواره ای و اینترنتی در صدد فاسد کردن روح جوان ایرانی هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا ، سردار محمدرضا نقدی روز دوشنبه در همایش بزرگ بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان ایلام تاکید کرد: باید با اتکا به ظرفیت های داخلی که رهبر معظم انقلاب همواره بر انها تاکید می کنند بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام کنیم.
وی وحدت و یکپارچگی در سایه تبعیت از رهبری را رمز اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کرد که با اتکا به ایمان و وحدت ملی در مقابل هجمه دنیای استکبار می ایستد و امروز نیز جوانان این مرز و بوم با دستیابی به علوم و فنون روز، قله های پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری فتح می کنند.
سردار نقدی با اشاره به ترفندهای دنیای زر و زور برای به غارت بردن ثروت ملت های مستضعف جهان خاطر نشان کرد: تظاهرات گسترده ای در آمریکا دو سال پیش به عنوان اعتراض به اینکه 99 درصد ثروت و امکانات در اختیار تنها یک درصد جمعیت است برگزار شد که نشان دهنده سیاست کشورهای استعمارگر غربی به سرکردگی آمریکایی ها است.
وی افزود: امروز شاهد هستیم دنیای استکبار با تشکیل گروههای تروریستی و تکفیری و ایجاد بدعت و اختلاف در میان مسلمانان بذر نفاق و دودستگی را در منطقه بحران زده خاورمیانه می کارد.
ایرنا نوشت، وی تصریح کرد: متاسفانه عوامل فاسد و دست نشانده نظام سلطه در میان حکام منطقه نیز در شعله ور شدن این آتش نقش آفرینی می کنند.
سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از رشادت های مردم ایلام گفت: ایلام دیار مردمان سلحشور با وجدان و عاشق اهل البیت است که در راه دفاع از آرمان های انقلاب سر از پا نشناختند .
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس استان ایلام بر اساس جمعیت از هر چهار مردی که توانایی جنگیدن داشت یک نفر در جبهه ها حضور یافت و از هر 30 نفر رزمنده ایلامی یک نفر به شهادت رسید.
وی یاداوری کرد: با توجه به اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیروی مسلح سازماندهی شده در کشور وجود نداشت مردم و بویژه عشایر در نقاط مرزی با کمترین امکانات به مقابله با دشمنی که از سوی شرق و غرب و کشورهای منطقه مورد حمایت ویژه قرار می گرفتند پرداخته و نخستین پیروزی نیروهای مردمی نیز در منطقه میمک استان ایلام با رشادت عشایر منطقه به دست آمد.
وی با اشاره به میزبانی اهالی این استان در جریان کنگره عظیم اربعین گفت: خداوند متعال نیز پاسخ این همه جانفشانی و رشادت را داد امروز مردم این استان میزبان زائران عتبات عالیات هستند و غبار زوار حرم حضرت علی (ع) و امام حسین(ع) به این سرزمین می نشینند.
همایش بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان ایلام فرماندهان نظامی و انتظامی و تعداد کثیری از بسیجیان از اقشار مختلف مردم ، استاندار و شماری از مسوولان استان در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار شد.

202/201

کد خبر: 681120

وب گردی

وب گردی