ناظم الشریعه: با نحوه بازی روسیه آشنا هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما با روسیه دائما بازی دوستانه انجام داده ایم و با نوع فوتسال آنها آشنا هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد ناظم الشریعه، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار ایران و روسیه علت شرایط مطلوب تیم ایران و حضورشان در جمع 4 تیم برتر چیست؟ گفت: کمبود بازی های تدارکاتی در مرحله گروهی باعث شد تا نتایج مطلوبی را کسب نکنیم. اما بازی های مرحله گروهی برای ما تدارکات خوبی بود. بازی های تیم ها را آنالیز کرده و بازیکنان را بازی به بازی آماده کردیم. ما با تیم برزیل سالها است که مسابقه می دهیم و شرایطش را ارزیابی کرده ایم، همچنین توان بازیکنانمان از لحاظ ذهنی و جسمی در این دیدار به گونه ای بود که توانستیم پیروز میدان شویم.بازیکنانم بزرگ و قابل احترام هستند و پس از بازی برابر برزیل این موضوع به همگان ثابت شد. تیم آماده ای داریم و در هر بازی به میزبان آمادگی بازیکنان اضافه شد.

وی در ادامه درباره آمادگی ملی پوشان و تمرکزش برای دیدار مقابل روسیه و اینکه آیا نیم نگاهی به بازی فینال دارید، در ادامه بیان کرد: تیم کاملا آماده ای داریم و برای بازی با روسیه تمرینات خود را برگزار کرده ایم و تمام تمرکزمان در رقابت با این تیم است نه مرحله نهایی.

سرمربی تیم ملی در پایان در پاسخ به اینکه کیفیت و نحوه بازی ایران برابر روسیه چگونه خواهد بود، گفت: تیم روسیه، تیم بسیار بزرگی است و نقاط ضعفشان در حمله را با استفاده از بازیکن برزیلی رفع کرده اند. ما با روسیه دائما بازی دوستانه انجام داده ایم و با نوع فوتسال آنها آشنا هستیم. رقابت دیرینه ای با این تیم داریم و آخرین بازی که با این تیم داشتیم سال گذشته بوده و فکر می کنم بازی بسیار زیبایی را در دیدار فردا از هر دو تیم شاهد باشیم.

604/602

کد خبر: 681264

وب گردی

وب گردی