روحانی: وضعیت کمیته تیمی ایران بهتر از تیم‌های دیگر است

مربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ایران در بخش کمیته تیمی نسبت به دیگر تیم‌ها از وضعیت بهتری برخوردار است و این موضوع نوید نتایج خوبی را در رقابت‌های جهانی می دهد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین روحانی عنوان کرد: شرایط کمیته تیمی ایران به عقیده من نسبت به دیگر تیم‌ها بهتر است و می‌توانیم با تکیه بر این موضوع نتایج خوبی را در اتریش به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: البته در بخش انفرادی نیز قطعا ملی‌پوشان کشورمان تمام تلاش‌شان را خواهند کرد و در این بخش نیز دست و پا بسته نخواهیم بود. شرایط روحی بچه‌ها بسیار عالی است و امیدوارم بتوانیم این شرایط را تا زمان اعزام حفظ کنیم.

مربی تیم ملی کاراته در مورد تورنمنت آلمان و عملکرد تنها نماینده کشورمان در این مسابقات اظهار داشت: آن طور که از نتایج پیدا است مصری‌ها حضور خوبی در این مسابقات داشتند و تقریبا مسابقات همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم از سطح نسبتا خوبی برخوردار بوده است، البته سرمربی تیم ملی این رقابت‌ها را از نزدیک دیده و باید منتظر بازگشت او باشیم.

روحانی در پایان گفت: در مورد عملکرد پورشیب نیز باید منتظر بازگشت هروی باشیم. کادر فنی بعد از تشکیل جلسه در مورد وزن 84 نظر نهایی اش را اعلام می‌کند.

702/602

کد خبر: 681290

وب گردی

وب گردی