کلوپ: داوید سیلوا بازیکن محبوبم در لیگ برتر استکلوپ گزینه بعدی سرمربیگری بایرن مونیخ است

سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید می‌گوید تیمش به اندازه‌ای خوب است که بتواند قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش ایسکانیوز، یورگن کلوپ که شروع خوبی با لیورپول در فصل جدید لیگ برتر داشته و در شش بازی ابتدایی با این تیم چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست تجربه کرده است، شب گذشته در برنامه «فوتبال دوشنبه شب» از شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» حضور داشت و در پاسخ به این پرسش که «محبوب‌ترین بازیکن شما در لیگ برتر کدام بازیکن است؟»، گفت: من داوید سیلوا را دوست دارم. او بازیکنی خارق‌العاده است، همه جای زمین حضور دارد، تکنیک بالایی دارد و رفتارش در زمین هم فوق‌العاده است. حتی با وجود اینکه در شروع فوق‌العاده منچسترسیتی در فصل جاری خیلی نامی از سیلوا نشنیده‌ام، اما اطمینان دارم که او نقش مهمی در موفقیت‌های من‌سیتی داشته و به شخصه سبک بازی او را دوست دارم.

سرمربی بندرنشینان که هنوز هم تحت‌تأثیر پیروزی تیمش برابر بورسیا دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته رقابت‌های لیگ اروپاست، بازی که در آن بندرنشینان شکست 3 بر یک را با برد 4 بر 3 عوض کردند و در مجموع دو دیدار رفت‌و‌برگشت با پیروزی 5 بر 4 راهی دور بعد شدند، اظهار داشت: در نیمه دوم دیدار با دورتموند، بهترین 30 دقیقه‌ای را تجربه کردم که تا کنون در فوتبال داشته‌ام.

جو ورزشگاه در آن بازی بهترین جوی بود که تا کنون تجربه کرده بودم، اما امیدوارم در آینده حتی جوی بهتر از این را هم ببینم، اما باید بگویم جو ورزشگاه در بازی با دورتموند خیلی خاص بود.

وقتی از کلوپ خواسته شد تا دو باشگاه لیورپول و دورتموند را مقایسه کند، او این‌طور پاسخ داد: نمی‌خواهم دورتموند و لیورپول را با هم مقایسه کنم. من خوش‌شانس بوده‌ام که در این دو باشگاه شگفت‌انگیز بوده‌ام و حالا در لیورپول کار می‌کنم. به نظرم لیورپول به حدی خوب است که بتواند فاتح لیگ برتر شود.

یورگن کلوپ در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به افزایش گنجایش ورزشگاه آنفیلد عنوان کرد: ما حالا جایگاه جدیدی در ورزشگاه خانگی‌مان داریم که 22 هزار نفر را در خود جای می‌دهد، چیزی که پیش از این ندیده بودم، اما جایگاه «کوپ» (جایگاه هواداران دوآتشه لیورپول) واقعاً محلی تأثیرگذار است و عاشق بازی مقابل هواداران این جایگاه هستم.

702/602

کد خبر: 681350

وب گردی

وب گردی