آیت‌الله موحدی کرمانی: صنعت موشکی ایران موجب ایجاد رعب و وحشت دشمنان شده است

امام جمعه موقت تهران توسعه و پیشرفت در صنعت موشکی کشورمان موجب ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش ایسکانیوز،آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران امروز (سه‌شنبه) در هفتمین جشنواره مالک اشتر در ستادکل نیروی مسلح اظهار داشت: از جمله موفقیت‌های به‌دست‌آمده در این صنعت ساخت و تولید موشک ذوالفقار است که جای تبریک و خسته نباشید به تمامی دست اندرکاران این صنعت و ملت بزرگ ایران دارد.

وی از ساخت و تولید سه موشک جدید دیگر در آینده نزدیک به‌دست توانمند نیروهای متعهد و دلسوز کشورمان خبر داد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی شرایط به فرمان قرآن عمل می‌کند و با توجه به آن باید در هر شرایطی آمادگی مقابله با دشمن را داشته و قوی باشیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نیروهای مسلح زینت کشور و نظام هستند، خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار ما در گرو همین نیروهای مسلح است که موجب تحقق امنیت هستند.

به گزارش ایرنا، وی با قدردانی تمامی تلاشگران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: به‌رغم تمامی ناامنی‌های موجود در دنیا به‌خصوص کشورهای منطقه، ایران کشوری امن و باثبات است.

202/201

کد خبر: 681381

وب گردی

وب گردی