ابراهیمی: عملکرد کی روش و سازمان لیگ از اصول حرفه ای به دور است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعتراض سرمربیان از کی روش جایز است چرا که تیمشان ضربه های زیادی از این بابت متحمل می شود.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص تعطیلات لیگ برتر برای اردوهای تیم ملی اظهار داشت: شاید این گونه تعطیلات و این برنامه ریزی را بشود جز بدترین و غیر اصولی ترین برنامه ها دانست. عملکرد کی روش و سازمان لیگ خیلی از اصول حرفه ای جهان به دور است. به جز ایران در کدام کشور سرمربی تیم ملی یک ماه/ 20 روز لیگ کشور را تعطیل می کند؟! اعتراض سرمربیان از کی روش جایز است چرا که تیمشان ضربه های زیادی از این بابت متحمل می شود و باعث افت تیم ها، در ادامه سطح لیگ و نهایتاً بازیکنان و تیم ملی می شود.

وی ادامه داد: واقعاً تعجب آور است فدراسیون نقطه ضعف نشان می دهد و پیرو حرف سرمربی تیم ملی است. اگر تیم ملی نتواند نتیجه بگیرد، فوتبال ایران ضرر نسبتاً غیر قابل جبرانی را متحمل خواهد شد. بازم هم تکرار می کنم مربیان حق دارند اعتراض کنند چون این تعطیلات اجباری و طولانی شیرازه تیم هایشان را از هم می پاشد و اگر تیمی نتیجه نگیرد سابقه سرمربی و عملکردش زیر سوال می رود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درمورد عملکرد تیم برانکو نیز تصریح کرد: برانکو مربی حرفه ای است، این فصل را هم در دومین سال هدایت پرسپولیس با قدرت شروع کرده و تا به اینجای راه را بی حاشیه پیش رفته است. فصل پیش تیم را از 16 جدول به نایب قهرمانی رساند، البته کمی چاشنی بدشانسی نگذاشت پرسپولیس برانکو قهرمان شود اما من امیدوارم این فصل این اتفاق رخ دهد. این تیم جوان و با انگیزه حق بهترین ها را دارد. پرسپولیس با مهره هایی که دارد تیمی منسجم است، واقعاً نمی شود اسم یکی از بازیکنان را به عنوان بهترین انتخاب کرد، همه آن ها شایسته تشویق هستند و اگر با همین قدرت پیش بروند قطعاً قهرمان می شوند.

602/604

کد خبر: 681459

وب گردی

وب گردی