عارف: جریانات سیاسی باید از فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات تبعیت کنند

نماینده مردم تهران در مجلس در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری راجع به انتخابات گفت: فکر می‌کنم هر کسی حق دارد نظر خود را بدهد و نظرش محترم است اما مقام معظم رهبری وقتی در این مسائل حرف می‌زنند همه جریانات سیاسی درون نظام باید اطاعت و عمل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس فراکسیون امید با اشاره به بیانات اخیر رهبری و توصیه های ایشان درباره انتخابات گفت: دوستانی که مخاطب این بیانات هستند حتما به توصیه‌های ایشان توجه کنند.

محمدرضا عارف در اینباره گفت: ما دنبال یک انتخابات با حضور حداکثری مردم و مشارکت جدی و رقابتی هستیم که این هم راهبرد نظام و هم راهبرد جریان اصلاحات در همه‌ی انتخابات‌ بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد:‌ طبیعتا وقتی مردم حضور داشته باشند حرف آخر را می‌زنند. گروههای مختلف هم می‌توانند کاندیداهای خود را مطرح کنند و شایسته‌ترین آنها برای انتخابات توسط مردم انتخاب می‌شود و رای می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: فکر می‌کنم هر کسی حق دارد نظر خود را بدهد و نظرش محترم است اما مقام معظم رهبری وقتی در این مسائل حرف می‌زنند همه جریانات سیاسی درون نظام باید اطاعت و عمل کنند.

عارف در گفت و گو با ایسنا، در ادامه با تاکید بر این که اصلاحات سعی کرده فضای انتخابات را در دهه‌ی 90 مدیریت کند و به سمت تندروی نرود گفت: تلاش کرده‌ایم که به سمت عقلانیت برویم و خوشبختانه موفق شده‌ایم؛ ان‌شاء الله که همه جریانات این مسیر را ادامه دهند.

202/201

کد خبر: 681480

وب گردی

وب گردی