امیرعبداللهیان: تل آویو واقعیت حزب الله مقتدر را پذیرفته است

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل معتقد است رمز موفقیت مردم فلسطین در مقاومت و مبارزه با اهداف جاه‌طلبانه رژیم نامشروع فلسطین اشغالی نهفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان در گفت و گو با خانه ملت در واکنش به اظهارات اخیر کلینتون در دیدار با نتانیاهو که وجود اسرائیل قوی و پرتحرک را برای آمریکا حیاتی قلمداد کرده است، گفت: سیاست آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی همواره بدون تغییر و مبتنی بر حمایت بی چون و چراست.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل بر همین اساس تصریح کرد: جمهوری اسلامی بدون اعتنا به رفتار آمریکا، به صورت جدی به حمایت و پشتیبانی های خود از مردم و مبارزان فلسطینی ادامه می دهد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه رمز موفقیت مردم فلسطین در مقاومت و مبارزه با اهداف جاه‌طلبانه رژیم نامشروع فلسطین اشغالی نهفته است، عنوان کرد: علیرغم تحولات پیچیده منطقه، اکنون مقاومت در منطقه در بهترین وضعیت خود قرار دارد.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین همچنین ادامه داد: تل آویو واقعیت حزب الله مقتدر و گروه های جهادی فلسطین را با تمام وجود نامشروع خود درک می کند و می داند استمرار انتفاضه فلسطین و گسترش روزافزون آن در سراسر فلسطین اشغالی واقعیتی انکارناپذیر است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در پایان خاطرنشان ساخت: مبارزه با صهیونیسم و تروریسم دو روی واقعی و ضروری یک سکه در غرب آسیا به شمار می رود.

201/201

کد خبر: 681539

وب گردی

وب گردی