دفاع مقدس؛ بزرگترین و عظیم ترین رخداد کشورمان در طی سالهای پس از انقلاب بوده و هست

فرمانده سپاه ناحیه دماوند در سالگرد هفته دفاع مقدس در واحد رودهن گفت : رخدادها و اتفاقات پیرامون 8 سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و عظمت آن بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ پاسدارمهدی شیرازی گفت: حوادث و رویدادهای پیرامون دفاع مقدس بسیار عظیم و گسترده است و مطالعه و تحقیق پیرامون آن بسیار خواندنی ،لذتبخش و بعضاً غم انگیر و در نهایت افتخار آفرین می باشد و بر هر ایرانی واجب است که اطلاعات پیرامون این رخداد عظیم در کشورمان را کسب کند .

وی اضافه کرد: کاوش در این دریای بیکران و اعجاز انگیر دفاع مقدس که با بصیرت و آگاهی ملت ایران و هدایت بنیانگذار انقلاب حضرت امام روح اله(ره) و در ادامه آن رهبری مقام معظم رهبری ( مد ظلّه العالی ) ولی امر مسلمین جهان تاکنون علیرغم دشمنی ها و
توطئه های بیشمار خارجی و داخلی به خوبی پیش رفته است و پیش خواهد رفت تا انشاء اله پرچم انقلاب در دستان مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فدا قرار گیرد .

فرمانده سپاه ناحیه دماوند با بیان خاطره ای از حضور معنوی شهدا و زنده بودن آنان در بین ما که باعث برکت و حفظ نظام و انقلاب می شود ، بر روحانیت مجلس افرود.

در ابتدای این برنامه سید ابوالقاسم هاشمی فرمانده پایگاه بسیج کارکنان « قرارگاه امام حسین (ع)» با تبریک هفته دفاع مقدس و عرض خیر مقدم به فرماندهی سپاه ناحیه دماوند و هیات همراه اظهارداشت یاد و خاطره دفاع مقدس باید در ذهن ها همیشه تازه و زنده بماند و هر فردی با همه توان خود این میراث گرانبها را به نسل های بعدی منتقل کند.

وی خاطر نشان کرد : امروز هم در دفاع مقدسی دیگر در جبهه مبارزه با تکفیری ها و داعشی ها در هزاران کیلومتر آن طرف تر از مرزها جغرافیایی هستیم و امنیت و آسایش امروزمان را مرهون زحمات پاسداران عزیز و ارتشیان جان برکف و همه قوای مسلح کشورمان هسیتم .

فرمانده پایگاه بسیج کارکنان درادامه گفت :امروز توان دفاعی ما ، در مواجهه با هر دشمن خبیثی که اگر دچار خطای محاسباتی شود به گونه ای است که با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد.

در پایان فرماندهی سپاه ناحیه دماوند و هیات همراه به اتفاق رئیس واحد ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، معاونین ، مدیران و کارکنان بسیجی واحد با حضور در مزار شهید گمنام با زیارت و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی و نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

101

کد خبر: 681553

وب گردی

وب گردی