برگزاری جلسه شورای مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور وزیر علوم

جلسه شورای مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی بعداز هشت سال وقفه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای شورای مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اولین جلسه شورای مرکزی دانشگاه در سال 95 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرست و اعضا هیات رئیسه دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر اعضاء حقیقی و حقوقی شورا در محل وزارت علوم برگزار شد.

در جلسه شورای مرکزی دانشگاه، اهداف و ماموریت های کلان نظام آموزش عالی علمی کاربردی، شرح وظایف و اختیارات شورا و برنامه های اینده دانشگاه تشریح و گزارشی از روند تدوین، بررسی و تصویب برنامه های درسی علمی کاربردی و چالش های پیش روی دانشگاه ارائه شد.

بررسی شیوه نامه پذیرش دانشجوی غیر ایرانی- غیر بورسیه در دانشگاه جامع علمی کاربردی از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که پس از بحث و بررسی در 9 ماده و 7 تبصره به تصویب رسید.

در این شیوه نامه شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجویان غیر ایرانی- غیر بورسیه، ظرفیت پذیرش دانشجو در هر سال و نحوه تعیین شهریه دوره های تحصیلی و همچنین مقررات آموزشی پذیرش دانشجوی غیر ایرانی- غیر بورسیه در دانشگاه جامع علمی کاربردی پیش بینی شده است.

101

کد خبر: 681585

وب گردی

وب گردی