نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که رهبری به عنوان پدر خانواده انقلاب و نظام فصل الخطاب هستند، لذا از نیروها، افراد و جریان هایی که خود را از نظام و در درون خانواده نظام و انقلاب می دانند انتظار می رود در عمل تبعیت خود را از رهبری نشان دهند.

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه ذوالقدر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با در نظر گرفتن مصالح کشور و خود فرد، نظرشان را مبنی بر ورود نکردن وی به عرصه انتخابات اعلام کردند، دغدغه رهبری از دوقطبی نشدن جامعه کاملا دغدغه ای بجا و بیان این سخنان در درس خارج فقه و آغاز سال تحصیلی حوزه، نشان از اهمیت موضوع دارد و کاملا حکیمانه و دلسوزانه است.
وی افزود: با توجه به شرایط منطقه و جهان، رمز موفقیت، پیروزی و بهروزی ملت و دولت برای تحقق شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی، وحدت کلمه و پرهیز از تفرقه است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایرنا در ادامه گفت: در نظام ولایی، اطاعت از ولی امر لازم است و رهبری به عنوان پدر خانواده انقلاب و نظام فصل الخطاب می باشند، لذا از نیروها، افراد و جریان هایی که خودرا از نظام و درون خانواده نظام و انقلاب می دانند انتظار می رود تا به قواعد تن دهند و با دل و جان در عمل، تبعیت خود را از رهبری اعلام کنند.
ذوالقدر در ادامه افزود: همچنین انتظار می رود که همه جریان ها و گروه ها، وحدت کلمه را که مورد تاکید امام رضوان الله تعالی علیه نیز بود، رعایت کنند.
صبح روز دوشنبه 5 مهرماه جاری حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای درس خارج فقه، بیانات مهمی درباره نهی محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری پیشین ( بدون ذکر نام وی ) برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بیان کردند.

202/201

کد خبر: 681625

وب گردی

وب گردی