تهران-ایسکانیوز: در مناطق مختلف تهران جیب بری می‌کرد و روزگار می‌گذراند اما نمی‌دانست روزی ممکن است آدمی زرنگ‌تر از خودش از راه برسد و او را گیر بیندازد.

چند ماه پیش در نزدیکی کلانتری 113 منطقه بازار یکی از ماموران در حین گشت زنی متوجه دعوای دو نفر می‌شود و پس از نزدیک شدن به آن دو نفر متوجه می‌شود یکی از آن دو نفر در حال کیف قاپی بوده که شاکی او را در حین ارتکاب به جرم مچش را می‌گیرد.

بعد از بردن آن دو نفر به کلانتری، شاکی در اظهارات خود به رییس کلانتری گفت: «در حال رد شدن از خیابان بودم که یک لحظه احساس کردم کیف پولم در جیبم نیست ابتدا فکر کردم افتاده است ولی به محض برگشتن دیدم کیفم در دست شخصی است و بلافاصله به سمتش دویدم و کمی با هم مشاجره کردیم و در نهایت با مامور کلانتری به اینجا آمدیم و من از او شکایت دارم.»

با اظهارات شاکی مبنی بر جیب بری با چهره نگاری معلوم شد این جیب بر «علی.ح» نام دارد و بیش از 47 بار سابقه کیف بری و جیب بری دارد. به این ترتیب پرونده جهت رسیدگی به شعبه 6 دادسرای ناحیه دوازده فرستاده شد.

با بررسی‌های بیشتر و تعداد شاکیانی که مورد بررسی قرار گرفتند یکی از شکات از طریق چهره نگاری در دوربین مدار بسته در زمان کیف بری او را شناسایی کرد و نزدیک به شانزده نفر دیگر نیز با شواهد و مدارک گوناگون متهم را شناسایی کردند.

پرونده همچنان جهت سیر تکمیل پرونده در دادسرای ناحیه دوازده قرار دارد.
کد خبر: 68166

وب گردی

وب گردی