تقدیم متن استیضاح فانی به هیات رئیسه

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: متن استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش وپرورش دقایقی پیش تقدیم هیات رییسه شد.

به گزارش ایسکانیوز، علی لاریجانی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در پاسخ به تذکر علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات افزود: متن استنیضاح وزیر آموزش و پرورش نیم ساعت قبل تقدیم هیات رییسه مجلس شد و اگر امضاهای آن به حد نصاب قانونی رسیده باشد و نماینده ای انصراف ندهد، اعلام وصول می شود.
نماینده مردم محلات در تذکری اظهارداشت: یک ماه و نیم قبل موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد و هیات رییسه موظف است،براساس قانون و زمان مقرر آن را اعلام وصول کند، لذا از هیات رییسه می خواهم این موضوع را تعیین تکلیف کند.
جلسه عصر سه شنبه دوم شهریورماه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور امضا کنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش و امضاء کنندگان آن برگزار شد.
وزیر آموزش و پرورش در این جلسه به سؤال های طراحان استیضاح و برخی نمایندگان پاسخ داد که بنابه اظهارات طراحان استیضاح توضیحات وی قانع کننده نبود.

سوال دو نماینده از وزیر جهادکشاورزی
همچنین عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، سوال ملی نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از وزیر جهاد کشاورزی را اعلام وصول کرد.
غلامرضا کاتب با قرائت موارد اعلام وصول شده در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوال از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی درباره عدم توجه به گزارش سازمان بازرسی کل کشور درباره تخلفات مالی دستگاه های تابعه است.

202/201

کد خبر: 681664

وب گردی

وب گردی