شورای انتخاب دو بخش جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

شورای انتخاب نمایش های بخش  مسابقه تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خیابانی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، این شورا متشکل از فریبا دلیری ، علی ظفر قهرمانی نژاد و محسن پور قاسمی آثار رسیده به بخش های مسابقه تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خیابانی را انتخاب خواهند کرد.

فریبا دلیری کارگردان ، مدرس دانشگاه و هنرمند فعال تئاتر کودک و نوجوان که در بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان کارگردان برگزیده انتخاب شدد به همراه علی ظفر قهرمان نژاد مدرس ، کارگردان و پژوهشگر فعال تیاتر و تئاتر خیابانی، همچنین محسن پورقاسمی نویسنده ، کارگردان و پژوهشگر تئاتر کودک و نوجوان که در بیش از نه دوره جشنواره حضور داشته ارزیابی آثار متقاضی حضور در دو بخش خیابانی و خردسال جشنواره را برعهده خواهند داشت.

در بخش مسابقه تئاتر خودسال حداکثر شش نمایش و در بخش مسابقه تئاتر خیابانی حداکثر هشت نمایش برای حضور در جشنواره انتخاب خواهند شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی در آبان ماه 1395 و در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.
503502

کد خبر: 681694

وب گردی

وب گردی