یورش نظامیان صهیونیست برای هفتمین روز متوالی به اردوگاه شعفاط

اشغالگران رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه) برای هفتمین روز متوالی به اردوگاه شعفاط در شهر قدس یورش بردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا خبرگزاری فلسطینی معا امروز (چهارشنبه) به نقل از ثائر فسفوس سخنگوی جنبش فتح در این اردوگاه اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیست از چند جهت به اردوگاه شعفاط یورش برده و در همه خیابان های این اردوگاه مستقر شدند و به بیش از 20 خانه فلسطینان یورش بردند.
اشغالگران صهیونیست با یورش به منازل ساکنان این اردوگاه به وسایل فلسطینیان خسارت وارد کردند.
فسفوس گفت: اشغالگران صهیونیست از یک هفته پیش تاکنون در حمله به اردوگاه شعفاط ، جوانان و ساکنان این اردوگاه را بازداشت می کنند که همین امر موجب درگیری های خشونت بار در خیابان های این اردوگاه شده است.
ساکنان اردوگاه شعفاط از یورش صبح امروز نظامیان اشغالگر شگفت زده شدند و گفتند که اشغالگران تلاش می کنند ساکنان این اردوگاه را بترسانند و یا آنان را تحریک کنند.
یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه مذکور و خراب کردن لوازم زندگی فلسطینیان تا چند ساعت ادامه داشت.
شاهدان می گویند که نیروی پیاده ارتش اشغالگر صهیونیست که در خیابان های اردوگاه گشت می زدند به طور عمدی جوانان فلسطینی را با متوقف کردن آنان و درخواست کارت شناسایی و بازرسی بدنی تحریک می کردند.
اشغالگران صهیونیست در یورش به اردوگاه شعفاط و بیت حنینا 10 نفر از ساکنان این اردوگاه را بازداشت کردند.
منابع محلی در اردوگاه شعفاط نیز گفتند که نیروهای اشغالگر در این منطقه سه جوان فلسطینی را بازداشت کردند.
مرکز اطلاعات وادی حلوه در این باره اعلام کرد که نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از ابتدای ماه جاری تاکنون بیش از 40 فلسطینی را در اردوگاه شعفاط بازداشت کرده اند.
خبرگزاری معا در گزارش اعلام کرد که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز در شهر الخلیل 6 شهروند فلسطینی از جمله یکی از اعضای شورای قانونگذاری فلسطین را بازداشت کردند.
منابع محلی به خبرنگار معا گفتند که اشغالگران محمد جمال النتشه را از منزلش در منطقه عیصی در الخلیل بازداشت کرده و با خود بردند.
تعدادی از شهروندان فلسطینی در الخلیل نیز نظامیان رژیم صهیونیستی را به سرقت طلا به وزن یک کیلو و 51 هزار دینار فلسطینی متهم کردند.
نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی تقریبا همه روزه با بهانه های مختلف و واهی شهروندان فلسطینی را بازداشت کرده و تحت بازجویی قرار می دهند.

206/201

کد خبر: 681724

وب گردی

وب گردی