افتتاح 3300 طرح محرومیت زدایی با همت نیروی زمینی سپاه

3300 طرح محرومیت زدایی که به همت نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور اجرا شده است افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ،‌ در این مراسم که با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی و فتاح رئیس کمیته امداد امام برگزار شد 3300 طرح محرومیت زدایی در استان های سیستان و بلوچستان ، آذربایجان غربی،‌کردستان ،کرمانشاه ، خوزستان و هرمزگان افتتاح شد.

این طرح ها شامل طرحهای عمرانی ،‌اشتغالزایی و غیر عمرانی است که به همت قرارگاه های حمزه ،‌قدس ،‌نجف ،‌کربلا و مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران به اجرا درآمده است .

در طرح های عمرانی اقداماتی از جمله احداث خانه برای محرومین ، ‌حفر چاه ، ‌راه اندازی کارگاه های خود اشتغالی ، ‌نصب دستگاه تصفیه آب ،‌احداث راه روستایی ،‌مسجد و مدرسه صورت گرفته است.

در زمینه اشتغالزایی نیز احداث گلخانه، ‌کارگاه صنعتی کوچک ،‌ پرورش بلدرچین و شترمرغ از جمله طرحهایی است که در حوزه اشتغالزایی به بهره برداری رسید .

توزیع 70 هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان مناطق محروم ،‌21 هزار و 100 بسته پوشاک، کمک هزینه درمان به 2هزار و 719 نفر از بیماران صعب العلاج و کمک هزینه به 422 نفر از زنان بی سرپرست از اقدامات صورت گرفته در حوزه غیرعمرانی است.

703

کد خبر: 681749

وب گردی

وب گردی