فرکی: تعطیلات لیگ به ضررمان است/ از شکست فوتسالیست ها مقابل روسیه ناراحت شدم/ کسب سهمیه توسط سایپا کار بزرگی خواهد بود

پوریا پورعرب_ سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تعطیلات لیگ همانطور که به سود برخی از تیم ها می شود همانطور هم می تواند به تیم های دیگری آسیب وارد کند.

با توجه به تعطیلی لیگ و عملکرد تیم فوتبال سایپا در چند هفته اخیر صحبتی با سرمربی این تیم حسین فرکی داشتیم که ماحصل آن را در ایسکانیوز می خوانیم.


* عملکرد تیم سایپا را چطور ارزیابی کردید؟
در هفته های اخیر کمی بدشناس بودیم و نتوانستیم امتیازات مورد دلخواه را به دست آوریم در دیدار با پدیده می توانستیم سه امتیاز به دست آوریم اما با بدشانسی کار به تساوی کشید و نتوانستیم نتیجه دلخواه را به دست آوریم البته در مجموع از عملکرد تیم رضایت کامل ندارم و تلاش می کنیم که به جایگاه اصلی مان بازگردیم.


* نظرتان در رابطه با تعطیلات مداوم لیگ بخاطر بازی های تیم ملی چیست؟

بدون شک این تعطیلات می تواند به ضرر برخی تیم ها باشد و از طرفی هم این وقفه ها باعث می شود تیم هایی که عملکردشان نسبت به سایرین ضعیف تر بوده خودشان را آماده کنند. در هیچ جای دنیا لیگ به این شکل تعطیل نمی شود البته این تعطیلات به خاطر تیم ملی است و ما هم این موضوع را تحمل می کنیم.


* تیم سایپا می تواند مدعی قهرمانی باشد؟
تیم سایپا را به تازگی تحویل گرفتم و همچنین تغییراتی در باشگاه به وجود آمده که برای قهرمانی باید شرایط هم فراهم باشد. مطمئن باشید با هماهنگی و گذشت زمان می توانیم نتایج مطلوبی به دست بیاوریم و به نظرم اگر سایپا سهمیه آسیا را کسب کند کار بزرگی را انجام داده است.


* مدعیان قهرمانی در لیگ برتر چه تیم هایی هستند؟
زود است که بخواهیم تیمی را به عنوان قهرمان لیگ برتر بشناسیم و یا معرفی کنیم در حال حاضر تیم هایی که اسم شان بزرگ است و عناوین قهرمانی در لیگ و جام حذفی را در کارنامه سوابقشان دارند در میانه جدول هستند و به همین خاطر باید صبر کنید و به نظرم از نیم فصل دوم رقابت اصلی بین تیم ها شروع خواهد شد.البته در سه چهار دوره اخیر دیدیم که تیم ها نزدیک به هم در سه چهار دوره اخیر قهرمان برتر در آخرین لحظه مشخص شدند و به همین دلیل است که نمی توان به طور قطع تیمی را قهرمان لیگ برتر دانست.


*بازی مقابل بادران را در جام حذفی چه طور می بینید؟

درست است که انتظارات ما در لیگ برآورده نشده است اما با تمام قدرت در جام حذفی مقابل بادران حاضر خواهیم شد و البته نباید این تیم را دست کم بگیریم و قطعا بازی ساده ای مقابل این تیم نخواهیم داشت.

*در خصوص بازی تیم ملی مقابل ازبکستان صحبت کنید؟
جدی ترین حریفان ایران ازبکستان و کره جنوبی بوده که شانس صعود به جام جهانی 2018 روسیه را دارند اما تیم ملی ایران می تواند با جمع آوری امتیازات لازم به جام جهانی صعود کند،هرچند بازی ساده ای با ازبکستان نخواهیم داشت ولی شانس شاگردان کی روش برای صعود به جام جهانی بیشتر از تیم های ازبکستان و کره جنوبی است.

*شاگردان ناظم الشریعه پس از 24 سال در فوتسال شگفتی ساز شدند،نظرتان چیست؟
به دلیل حضور در خارج از تهران نتوانستم شب گذشته بازی را ببینم اما پس ازباخبر شدن از نتیجه و شکست تیم فوتسال ایران مقابل روسیه بسیار ناراحت شدم.
البته فوتسالیست ها با عملکرد چشم گیرشان نشان دادند پتانسیل ایران در سطح جهان خیلی بالا است و امیدوارم بتوانیم در رده بندی رقبا را شکست دهیم و سوم شویم.

602/603

کد خبر: 681772

وب گردی

وب گردی