سعیدی: استعداد یابی یکی از برنامه های اصلی ماست/ به زودی تیم گلف دانشگاه آزاد اسلامی  تشکیل می شود

رئیس فدراسیون گلف کشورگفت: قرار است بررسی های لازمه انجام شود و در صورت امکان به زودی تیم گلف دانشگاه آزاد اسلامی هم تشکیل شود.

کیکاووس سعیدی در گفت و گو با ایسکانیوز، در خصوص برنامه های پیش روی فدراسیون گلف اظهار داشت: برنامه ما در 6 ماه دوم سال تمرکز بر فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی است. استعداد یابی یکی از برنامه های اصلی فدراسیون گلف است. برنامه هایی که در تقویم سال جاری پیش بینی شده و در دستور کار قرار دارد از جمله مسابقات قهرمانی گلف کشور در بخش آقایان و رده سنی بزرگ سالان، همچنین مسابقات قهرمانی وودبال در بخش های بانوان و آقایان است؛ لازم به ذکر است چند تورنمنت بین المللی هم پیش بینی کردیم، مانند مسابقات بین المللی جام فجر، یادواره گرامی داشت مرحوم شهباز حسین پور.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کلاس های مربیگری و داوری در سطح استان ها و دانشگاه ها. مجامع انتخاباتی هیأت گلف استان قم، لرستان و گیلان تا نیمه اول آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد. مسابقات بین المللی گلف جوانان و نوجوان در حال بررسی است و در صورت لزوم اگر باشگاه های گلف کشور و استان ها آمادگی داشته باشند و در صورت تامین مخارج از سوی اسپانسر، این اعزام هم انجام خواهد شد.

او عنوان کرد: ما مسابقات جام دیپلمات را پیش رو خواهیم داشت، این دوره از مسابقات سال گذشته با حضور هفت کشور خارجی برگزار شد و امسال قرار است با حضور سفرا، کارمندان سفارت خانه های کشورهای خارجی و... در اواخر آبان ماه برگزار شود.

رئیس فدراسیون گلف در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی نیز تصریح کرد: این کلاس ها بر اساس نیازسنجی که صورت گرفته، نیاز های آموزشی استان ها را در زمینه برگزاری کارگاه ها و دوره های مربیگیری و توجیه مربیان اخذ شده و بر اساس اولویت و زمان بندی لازم مدرسین به این دوره ها اعزام می شوند.

سعیدی در خصوص همکاری فدراسیون با دانشگاه آزاد اسلامی نیز عنوان کرد: طی مذاکراتی که با مسئولان دانشگاه آزاد، محمد دادکان و عزیزخانی داشتیم، قرار است بررسی های لازمه انجام شود و در صورت امکان به زودی تیم گلف دانشگاه آزاد اسلامی هم تشکیل شود. همچنین ارائه واحدهای اختیاری گلف در دانشکده های تربیت بدنی مدنظر ماست، که قرار است طرح اصلی این پیشنهاد به صورت مکتوب برای دادکان ارسال شود.

وی در خاتمه نیز افزود: ما به دنبال پیشرفت گلف کشور هستیم و در این راستا قرار است در اردیبهشت سال آینده(1396) مربی تراز اولی برای تیم ملی به ایران بیاید. مکاتبات و رایزنی هایی صورت گرفته و در صورت توافق نهایی این مربی استرالیایی تبار که در حال حاضر هدایت تیم ملی سنگاپور را برعهده دارد به ایران می آید و امیدوارم این موضوع گام بلندی برای دانش افزایی و آموزش مربیان گلف و بررسی مهارت های ملی پوشان باشد.

604/602

کد خبر: 681776

وب گردی

وب گردی