گواردیولا: سلتیک یکی از سرسخت ترین رقبای ماست

سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی گفت: نیابد سلتیک را دست کم گرفت، آن ها حریف سرسختی برای منچستر سیتی هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وب‌سایت رسمی باشگاه منچستر سیتی، گواردیولا در آغاز صحبت‌هایش، با اشاره به جو پیش‌ رو، گفت: برای اولین‌بار است که در گلاسکو حضور دارم و در برابر سلتیک قرار می‌گیرم. همه در مورد جو این‌جا صحبت می‌کنند؛ بنابراین بسیار مشتاقم تا بازی آغاز شود و این جو را ببینم.

وی در ادامه، در رابطه با کوین دی بروین، بازیکن مصدوم منچستر سیتی، افزود:مصدومیت بزرگی نیست. طی 2 هفته و نیم یا 3 هفته او کاملاً آماده خواهد بود.

پس از پاسخ‌هایی کوتاه، پپ در رابطه با سلتیک، گفت:من می‌دانم که سلتیک تیم قدرتمندی است. با بازیکنان قدیمی صحبت کرده‌ام و آن‌ها به من گفته‌اند که محیط اینجا بسیار ویژه و خاص است. گروه ما بسیار سخت است. من خوشحالم که در برابر مونشن گلادباخ، عملکرد خوبی ارائه دادیم، اما آن بازی، تنها 3 امتیاز داشت. قطعاً فردا چشم به رکوردها و این موضوعات نخواهم داشت. چیزی که فردا می‌خواهم، ادامه روند خوب و کاری است که تاکنون انجام داده‌ایم.

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی، در پایان با اشاره به قهرمانی تیم بانوان منچستر سیتی در لیگ انگلستان، این قهرمانی را تبریک گفت. کولاروف، مدافع منچستر سیتی نیز در صحبت‌هایی کوتاه، گفت:ما شروع بسیار خوبی داشتیم. در مسیر خوبی قرار داریم و از این بابت خوشحال هستیم. امیدوارم کاری که در زمین انجام می‌دهیم، ادامه یابد. نمی‌دانستم جایگاه در ترکیب تغییر خواهد کرد، اما سرمربی جایگاه من را تغییر داد؛ من از این موضوع خوشحالم و از اینکه جزئی از تیم هستم، بسیار خشنودم.

604/602

کد خبر: 681797

وب گردی

وب گردی