مظفر:  تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی مدعی قهرمانی است/  تیم ملی فوتسال ایران  می توانست تاریخ ساز شود

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فوتسال ایران می توانست با شکست سوریه تاریخ سازی کند.

شهرزاد مظفر در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: در دو بازی اخیر لیگ امتیازات لازم را به دست آورده ایم و با قدرت حریفان را پشت سر گذاشته ایم. البته بازیکنان خوبی در تیم داریم که با هماهنگی بالا نشان داده اند که تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد.


وی افزود: در هفته سوم رقابت های لیگ فوتسال بانوان با تیم نوشهر بازی داریم. این تیم توانسته در دو هفته اخیر امتیازات مورد نیاز را کسب کند و بدون شک دیداری سخت با تیم جوانان نوشهر خواهیم داشت.


مظفر تاکید کرد: از باخت تیم فوتسال ایران خیلی ناراحت شدم و فکر می کنم این مسابقات بهترین موقعیت برای تاریخ سازی شاگردان ناظم الشریعه بود. البته اگر فوتسالیست های تیم ملی بتوانند حریفانشان را در رده بندی شکست داده و مقام سوم را کسب کنند چیزی از ارزش هایشان کم نمی شود.


سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص جلسه با دکتر دادگان گفت: در ابتدای لیگ همیشه جلسه ای را با دکتر دادگان برگزار می کنیم و او با صحبت ها و روحیه ای که دارند بازیکنان را بمب انگیزه می کنند. دیروز هم دادگان با بازیکنان به صحبت نشست و قول داد که ظرف چند روز آینده پیش قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

602/603

کد خبر: 681799

وب گردی

وب گردی