راجرز: قدرت شکست منچسترسیتی را داریم

سرمربی تیم فوتبال سلتیک گفت: قادر هستیم تا شب سختی را برای منچسترسیتی رقم بزنیم.

به گزارش ایسکانیوز، سلتیک در بازی اول خود در گروه C مقابل بارسلونا با نتیجه 0-7 مغلوب شد. آن ها اکنون در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف با منچسترسیتی می روند. جایی که پپ گواردیولا در 10 بازی اول خود با این تیم شکستی را تجربه نکرده است.

راجرز تایید کرد که کرگ گوردون به جای دورس ده فریس نا آماده درون دروازه سلتیک قرار خواهد گرفت. سرمربی سابق سوانسی و لیورپول درباره دیدار با سیتیزن ها گفت: این واقعا هیجان انگیز است. منچسترسیتی یک تیم بسیار سطح بالا است. همه می توانند این موضوع را به راحتی درک کنند که آن ها توانایی در کلاس جهانی دارند. افرادی که سخت در آن جا کار می کنند. می دانیم که با بازی خوب خود، قادر خواهیم بود تا در مقابل آن ها شانس داشته باشیم و این چیزی است که به آن امیدوارم. حقیقت این است که هر دو تیم با بهترین بازی خود به رویارویی با یک دیگر می روند و در انتها برنده مشخص خواهد شد. در 4 یا 5 فصل گذشته، همیشه آن ها را زیر نظر داشته ام و می دانم که همیشه بازیکنان برجسته ای را در ترکیب خود داشته اند. جام های زیادی را نیز فتح کرده اند اما با ورود پپ گواردیولا، کلاس جدیدی به این تیم اضافه شده است. با حضور گواردیولا هر گونه سختی برای آن ها کنار رفته است و تیمی هستند که با یک فلسفه کار می کنند و باز داشتن آن ها از پیروزی کار بسیار سختی است. می دانیم که شب سختی را خواهیم داشت و این موضوع را نیز می دانیم که قادر هستیم تا شب سختی را برای آن ها رقم بزنیم.

راجرز امیدوار است که رحیم استرلینگ که تا کنون عملکرد خیره کننده ای داشته است، در مقابل سلتیک شب بدون درخششی را سپری کند.

باعث افتخار من است که می بینم که او در این فصل، بسیار خوب عمل کرده است. واقعا برای او خوشحالم. امیدوارم که در مقابل ما راه به جایی نبرد اما استرلینگ در فرم فوق العاده ای قرار دارد.

راجرز در مورد سنگربان خود در بازی امروز یعنی کرگ گوردون نیز توضیحاتی داد: گوردون در بازی فردا به میدان خواهد رفت. تیمم را برای بازی مقابل منچسترسیتی انتخاب کرده ام. ده فریس هنوز به آمادگی 100 درصد خود نرسیده است. او هنوز برای بازی کردن به کمی صبر نیاز دارد. هنگامی که دروازه بانی به خوبی گوردون دارم، دلیلی ندارد که بر روی او ریسک کنم.

604/602

کد خبر: 681806

وب گردی

وب گردی