امنیت بدون مشارکت مردم محقق نمی‌شود

فرمانده انتظامی لرستان گفت: هفته ناجا نشان از جامعه محوری این سازمان است و مردم در این خصوص سهم بزرگی دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " محمد قنبری " در جمع اصحاب رسانه که به مناسبت تشریح برنامه های هفته ناجا برگزار شد ، گفت: امنیت بدون مشارکت مردم محقق نمی شود.

او در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی اصحاب رسانه با پلیس لرستان ، افزود: خبرنگاران جهادگرانی هستند که همواره در عرصه قلم ، با کوله باری از امید و علاقه به مردم آگاهی می‌دهند.

سردار قنبری ، گفت: از نظر پلیس احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است و اصحاب رسانه در ایجاد احساس امنیت نقش مهم و کلیدی دارند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت : امنیت پایدار محصول مشترک تعامل و همدلی آحاد جامعه با پلیس است و پلیس مصمم است اینگونه روابط را روز به روز مستحکم تر و پایدارتر کند.

این مقام ارشد انتطامی گفت: خبرنگاران در بیشتر وقایع و حوادث همانند نیروهای امدادی در کنار پلیس قرار دارند و در جهت انعکاس سریع و صحیح اخبار تلاش می کنند.

قنبری با تشریح برنامه های هفنه ناجا ، به عملکرد 6 ماهه این فرماندهی اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش 10 درصدی برخورداربوده و با تدابیر و هوشیاری ماموران ، در سطح استان سرقت مسلحانه موفقی نداشته ایم .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به حساسیت موضوع امنیت در بین مردم لرستان گفت: پلیس نیز با تمام توان و امکانات سعی در برقراری امنیت مطلوب و در شان مردم استان دارد.

او گفت: پلیس ایران یک پلیس با رویکرد مردم محور است و به این معناست که مردم در این نظام، نقش صاحبان امنیت و آرامش را داشته و به خوبی در تولید امنیت با دستگاه های ذیربط مشارکت دارند.

سردار قنبری در ادامه به نهضت عمران در نیروی انتظامی لرستان اشاره کرد و گفت : تمام کلنگ هایی که به زمین زده شد به ثمر رسیده و امروز شاهد افتتاح طرح های عمرانی در استان هستیم و در هفته ناجا نیز تعدادی از این طرح ها به بهره برداری خواهد رسید.

703

کد خبر: 681864

وب گردی

وب گردی