عقاب، سلطان و قوی ترین مرد جهان در سالگرد آپاچی

مراسم سالگرد هادی نوروزی فردا از ساعت 15:24 در کپور چال آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم سالگرد هادی نوروزی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز خواهد شد و پس از آن مریم حیدرزاده و هانی نوروزی مراسمی را اجرا خواهند کرد.

رونمایی از پیراهن یا امام رضا(ع) که هادی نوروزی بعد از گلزنی به نمایش می گذاشت یکی از آیتم های نمایش فردا است. جایزه ویژه 24 ابدی و مرد اخلاق به مهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال که روی بازوبند کاپیتانی عکس هادی نوروزی را به مدت یک فصل درج کرده بود اهدا خواهد شد قرار است مهدی رحمتی در مراسم سالگرد هادی نوروزی شرکت کند.

رحمتی از دعوت خودش توسط خانواده نوروزی تقدیر و تشکر کرده است. قهرمانانی مثل بهداد سلیمی، حسن یزدانی، رضا یزدانی و مسعود اسماعیل پور و دیگر المپیکی های مازندران هم در مراسم حضور خواهند یافت و احتمال دارد حسن یزدانی به عنوان برنده جایزه اخلاق ورزشکاران ایران در المپیک معرفی شود.

مداحی و نوای نی مازندرانی و همچنین پخش کلیپ های از هادی نوروزی از جمله آیتم های مراسم سالگرد هادی نوروزی خواهد بود. مزار هادی نوروزی در دقیقه 24 این مراسم گلباران خواهد شد. بازیکنان و مربیان پرسپولیس به دلیل بازی روز جمعه پرسپولیس در جام حذفی غایب این مراسم خواهند بود اما برخی از مسوولان باشگاه قرار است در این مراسم شرکت کنند. از علی پروین، احمدرضا عابدزاده و فرشاد پیوس و بزرگان تاریخ پرسپولیس و همچنین تعداد زیادی از پشسکوتان نیز برای مراسم هادی نوروزی دعوت به عمل آمده است.

خانواده هادی نوروزی از خانواده حجازی و همچنین و پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز دعوت به عمل آورده و کارت دعوت فرستادند.

604/602

کد خبر: 681892

وب گردی

وب گردی