مظاهری: مصدومیتم بهبود نیابد به اجبار خداحافظی خواهم کرد/ مسئولان باید به ورزشکاران توجه کنند

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: اگر مصدومیت کمرم بهبود نیابد به اجبار از دنیای بوکس خداحافظی خواهم کرد.

علی مظاهری در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص وضعیت خود گفت: بعد از مسابقات آسیایی درگیر مصدومیت خود بودم، در آن مسابقات از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم که این مصدومیت تا به امروز مرا اذیت کرده است. اگر مصدومیت کمرم بهبود نیابد به اجبار از دنیای بوکس خداحافظی خواهم کرد و در عرصه مربیگری به کار خود ادامه خواهم داد. اما در حال حاضر منتظر آخرین مداوای پزشکان بر روی کمرم هستم که اگر موفقیت آمیز باشد در اختیار تیم ملی خواهم بود و اگر ناموفق باشد با مربیگری ادامه خواهم داد.

وی در خصوص بی توجهی مسئولان به احسان روزبهانی نیز اظهار داشت: احسان یکی از بهترین های بوکسورهای ایران است و اگر از او حمایت های لازم صورت گیرد قطعا می تواند یکی از افتخار آفرینان تیم ملی بوکس باشد. جای تأسف دارد که یک ورزشکار فقط زمانی که می خواهد به مسابقات اعزام شود در چشم هست و دیده می شود.

وی افزود: روزبهانی کار بزرگی برای ایران انجام داد و سهمیه المپیک را کسب کرد و راهی المپیک ریو شد و در آن جا هم شایستگی های خود را نشان داد. شاید به عقیده کارشناسان احسان شانسی برای کسب مدال در المپیک نداشت اما باید به این موضوع توجه کنیم که با امکاناتی که در اختیار او گذاشته بودند کسب سهمیه المپیک نیز زیاد بود.

کاپیتان تیم ملی بوکس در ادامه گفت: ما نباید پشت ورزشکاران را خالی کنیم و به آنها بی توجه باشیم؛ این کار مسئولان ظلم به یک ورزشکار است و فقط و فقط باعث از دست دادن چنین قهرمانانی می شویم.

علی مظاهری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که مسئولان کمی با درایت عمل کنند زیرا ورزشکاران به حمایت ها و توجه مسئولان نیاز دارند.

605/602

کد خبر: 681925

وب گردی

وب گردی