تبیین راهبرد انتخابات ٩۶ حزب اعتدال و توسعه

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه راهبرد انتخابات ٩۶ این حزب را تبیین کرد

به گزارش ایسکانیوز، محمود واعظی در هفتمین همایش استانی حزب اعتدال و توسعه با تحلیلی إز روند انتخابات ٩٢-٩٤و راهبرد انتخابات ٩۶ گفت : دولت روحانی با اتکا به منویات مقام رهبری و تعامل و همکاری با سایر قوا و پشتیبانی ملت در دو عرصه کاهش تهدیدات خارجی و رونق اقتصاد داخلی فعالیت می کند .واعظی تاکید کرد ، ادامه أین رَآه به اقتدار و نقش آفرینی بیشتر کشور و رونق و توسعه اقتصادی و بهبود معیشت و رفاه ملت می إنجامد و حزب اعتدال و توسعه إز مرام اعتدالی و دولت اعتدالی و سیاست تعامل بین المللی ایشان بدون قید و شرط حمایت می کند.

وی با اشاره به شرایط قبل از انتخابات ریاست جمهوری 92 گفت:برای برگزاری نشست با مشکل و تهدیدات مواجه بودیم و از مقام معظم رهبری که حق الناس را مطرح کردند تشکر و قدر دانی می کنیم که فضای جدیدی به وجود آوردند و مردم به رهبرشان اعتماد کردند .و آنچه که ایشان برای مشارکت فرمودند که اگرمن را قبول ندارید ولی برای نظام و کشورتان و برای آینده تان رای دهید و این اوج یک تحول در ذهنیت همه مردم بود.
واعظی افزود:مقام معظم رهبری می خواستند اهمیتی که انتخابات در کشور دارد و نشانگر دموکراسی دینی و مردم سالاری دینی است را گوشزد کردند که باید قدران مقام معظم رهبری ومردم فهیم باشیم مردمی که در مقاطع مختلف شرایط بسیار حساس و گردنه های خیلی مهم درست تصمیم می گیرند و کشور را نجات می دهند.
معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه بیان کرد : در انتخابات سال 92 ریاست جمهوری مردم به یک تفکر اعتدالی رای دادند و پای این اعتقادشان هم ایستادند .
وی با اشاره به انتخابات مجلس دهم گفت: باز هم می گویم که مردم آمدند و به کسانی که قصد به کشورشان و مردم خدمت کنند رای دادند.
وی ادامه داد:درست است که گفتمان اعتدال به صورت تئوریزه در چند کلمه معنا نشده ولی برای مردم ما قابل درک است و بالاخره از این دعوای گذشته جناحی چپ و راست عبور شده ومردم می خواهند کسانی بر سر کار باشند که در قوای سه گانه که از همه شایستگان کشور جدای از اینکه تفکراتشان به این سمت و آن سمت است استفاده کنند.

203.201

کد خبر: 682010

وب گردی

وب گردی