علوی: مقام معظم رهبری با  دلسوزی تمام مسائل را رصد می‌کنند

وزیر اطلاعات امر ولایت فقیه را فصل الخطاب دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با اشراف اطلاعاتی و دلسوزی تمام مسائل را رصد می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام سیدمحمود علوی در سفر هیات دولت به استان قزوین، محور برنامه‌های دولت را بر پایه اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه برنامه است و همه باید به آن عمل کنند تا با همدلی و صمیمیت نتیجه دهد.

وزیر اطلاعات افزود: اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل به راحتی محقق می‌شود.

علوی، امنیت را یکی از اولویت‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد و افزود: علاوه بر تنش‌های موجود در خاورمیانه، امنیت در کشور برقرار است و در جایی که ناامنی باشد سرمایه گذار در آنجا ورود نخواهد کرد.
وزیر اطلاعات همچنین همدلی و همیاری مسئولان شهرستان و روحانیت را مثال زدنی بیان کرد و افزود: اگر مسئولین دست در دست یکدیگر دهند قدرت آن‌ها برای حل مشکلات چند برابر می‌شود.
وی امر ولایت فقیه را فصل الخطاب دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با اشراف اطلاعاتی و دلسوزی تمام مسائل را رصد می‌کنند.
به گزارش ایسنا, وزیر اطلاعات به امنیت موجود در کشور هم اشاره و تصریح کرد: وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را می‌کند تا نامش برای مردم کشور و دوستان موجب آرامش و برای دشمنان همراه با ترس باشد.

202

کد خبر: 682075

وب گردی

وب گردی