وزیر نیرو: بیش از 90 درصد نیاز آب و برق توسط صنعتگران ایرانی تامین می شود

وزیر نیرو در آیین دومین یادواره شهید عباسپور و 500 شهید صنعت آب و برق گفت: 90 تا 95 درصد نیاز کشور در صنعت آب و برق به دست صنعتگران ایرانی تامین می شود.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، «حمید چیت چیان» در این آیین که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، اضافه کرد: در بیش از سه دهه گذشته اقدام های بزرگی در عرصه سدسازی و برق انجام شده است و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده ایم.
چیت چیان یادآوری کرد: کسانی که زمان جنگ به ساخت پل اروندرود مشغول بودند پس از جنگ نیز در میدان اقتصادی تجربیات خود را پیاده کردند و با پشتوانه دانش، ایمان و اخلاص موفقیت های بزرگی به دست آوردند.
به گفته وی، وزارت نیرو 500 شهید تقدیم انقلاب کرده است و نزدیم به یک هزار و 400 نفر از فرزندان شهید نیز در این صنعت حضور دارند.
دومین یادواره شهید دکتر «حسن عباسپور» و 500 شهید صنعت آب و برق امروز (پنجشنبه) در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
در این آیین افزون بر وزیر نیرو، «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی، «محسن انصاری» قائم مقام بنیاد شهید، خانواده شهید عباسپور و فعالان صنعت آب و برق حضور داشتند.
رونمایی از کتاب گواهان صادق که مجموعه ای از خاطرات شهیدان و فرزندان آنان است و معرفی 22 نفر از فرزندان شهید فعال در بخش های مختلف، از دیگر برنامه های این آیین بود.

402/602

کد خبر: 682127

وب گردی

وب گردی