شرکت پورشه قرار است اواخر هفته جاری از پانامرا ۴ E-Hybrid در نمایشگاه پاریس پرده برداری کند. اما به عنوان یک پیش درآمد این خودرو روز گذشته در کنار۹۱۹ هیبرید در خیابان های لندن کمی ویراژ داد.

به گزارش ایسکانیوز، مارک وبر، راننده شناخته شده مسابقات فرمول وان از منطقه پارک لین وارد شهر شده و با گذر از ساحل جنوبی رود تایمز و عبور از مناطق معروفی مانند هاید پارک، خیابان ریجنت و میادین پاکادیلی، ترافالگار و میدان کنگره به جلوی هال هتل لندن رسید.

شاید امیدوار باشید که ۹۱۹ هیبرید در یک مسافرت ۶ ساعته (با توجه به محدودیت سرعت) تا پاریس نیز این همراهی را ادامه دهد اما بعید است پلیس محلی اجازه دهد خودرویی مسابقه ای بدون راهنما، اگزوز و ایربگ در اتوبان ها جولان دهد.

به هرحال شاهد حضور پانامرای هیبریدی در نمایشگاه پاریس خواهیم بود. اتومبیلی که توان تولید ۴۶۲ اسب بخار به صورت ترکیبی را دارد که شامل ظرفیت موتور V6 2.9 لیتری و موتور الکتریکی ۱۰۰ کیلوواتی است. با وجود گشتاور ۵۱۶ فوت پوندی، این اتومبیل در حالت تمام الکتریکی فقط ۳۱ مایل قادر به حرکت است.

پانامرا ۴ E-Hybrid قرار است در پاریس به پورشه GT3 911 ملحق شود که به گفته پورشه به طور خاص برای حضور قدرتمند در پیست‌های مسابقه طراحی شده اما درباره حضور ۹۱۹ هیبرید در این نمایشگاه مطلبی بیان نشده است.

101

کد خبر: 682152

وب گردی

وب گردی