سامسونگ طرح یک تبلت تاشو را ثبت کرد

سامسونگ طرح یک تبلت تاشو (Foldable) را به ثبت رساند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از زومیت، مدت‌هاست که طرحی تازه و خاص را در دنیا تبلت و موبایل ندیده‌ایم. قریب به اتفاق محصولات تولید شده صرف نظر از امکانات و سخت‌افزار‌های جدید، دارای ظاهر و نمای همسانی هستند.

این موضوع شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد اما اگر این روند در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا کند، بعید نیست که شاهد کاهش گسترده‌ی فروش موبایل و تبلت باشیم. با اینکه در نمایشگا‌ه‌هایی نظیر IFA یا MWC محصولاتی با شکل و شمایل خاص و ویژه به نمایش گذاشته می‌شوند اما تا به امروز بسیار از این تولیدات به شکل عمده به بازار عرضه نشده‌اند.

شاید شرکت‌هایی مانند سامسونگ یا ال‌جی بتوانند این چرخه‌ی تکرار را با محصولاتی متفاوت متحول کنند مانند طرح یک تبلت تاشونده (Foldable) که سامسونگ آن را به تازگی به ثبت رسانده است.

این تبلت که نامی از آن به میان نیامده از سه بخش تاشونده تشکیل شده و بر اساس شواهد کیبورد و پایه‌ی نگهدارنده نیز در ساختار این Tablet گنجانده شده است.

صفحه‌ی نمایش دستگاه با باز کردن سه بخش تاشو در دسترس کاربر قرار می‌گیرد، اما مشخص نیست که آیا برای استفاده از صفحه‌ی نمایش می‌توان تنها از یک بخش تاشو آن استفاده کرد یا خیر.

در عین حال از سخت‌افزار احتمالی و مواد به کار رفته در این محصول هم اطلاعاتی منتشر نشده است. با اینکه این طرح ممکن است هیچگاه به مرحله‌ی عرضه‌ی عمومی نرسد اما نشان می‌دهد که مهندسین سامسونگ چه ایده‌هایی برای تبلت‌های تاشونده در سر دارند.

البته محتمل به نظر نمی‌رسد که قبل از ورود گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف شاهد محصولاتی مانند تبلت با این ویژگی‌ها باشیم.

101/103

کد خبر: 682158

وب گردی

وب گردی