دو شرط ستاره جدایی طلب استقلال برای ماندن در جمع آبی ها

هافبک پرآوازه استقلال برای ترک نکردن این تیم شرط گذاشته که هم باید در ترکیب اصلی بازی کند و هم آن چیزی که درباره کم شدن رقم قراردادش گفته می شود، عملی نشود.

به گزارش ایسکانیـوز، داستان بختیار رحمانی در استقلال همچنان ادامه دارد. روزی که او با هزار و یک حاشیه به این تیم آمد همه خبر از این می دادند که خط میانی هافیک آبی ها دیگر تضمین شده و می توان از این خط هافبک به عنوان یکی از خطرناکترین خط هافبک های لیگ برتر نام برد.

با این حال بختیار که یکی از بهترین بازیکنان ایران است و البته یکی از گران قیمت ترین ها بود، آن بازیکنی نبود که خیلی ها انتظارش را داشتند. او پس از انجام یکی دو بازی ضعیف نیمکت نشین شد و با شرایطی که برایش پیش آمده حتی ساز جدایی را کوک کرده است.

این در حالی است که در چند روز گذشته دوباره پیشنهاد تیم های قطری به رحمانی مطرح شده است. فارغ از اینکه آیا این پیشنهاد ها صحت دارد یا نه باید گفت که حتی اگر بختیار از قطر هم پیشنهاد نداشته باشد او با ادامه دار شدن این شرایط در استقلال نمی ماند و شاید به فولاد خوزستان برگردد.

با این حال خبر رسیده که رحمانی با دو شرط حاضر است در استقلال بماند، اینکه به ترکیب ثابت این تیم برگردد و البته باشگاه هم به تعهدات مالی اش عمل کند. اگر این اتفاق ها نیفتد شکی نداشته باشید که این هافبک با تجربه در نیم فصل استقلال را ترک خواهد کرد.

گفته می شود باشگاه استقلال عزمش را برای تعدیل رقم قرارداد بختیار جزم کرده و با توجه به فشار وزارت ورزش، حاضر نیست در این زمینه به هیچ وجه کوتاه بیاید.

از سوی دیگر فعلا رقابت های لیگ برتر تعطیل است و باید دید که پس از شروع دوباره لیگ چه اتفاق هایی می افتد و آیا علیرضا منصوریان به این هافبک خودش بازی می دهد یا نه؟

602/401

کد خبر: 682180

وب گردی

وب گردی