ورود اتوبوس‌های ویژه گردشگران به پایتخت

رئیس سازمان گردشگری شهرداری تهران از ورود اتوبوس‌های ویژه گردشگران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، فرزاد هوشیار پارسیان در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های سازمان گردشگری شهرداری تهران با اشاره به افتتاح رینگ گردشگری پیاده گفت: برنامه‌ای داریم که در مسیر تهرانگردی میزهایی برای ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی ارائه شود.

او با بیان اینکه در این میزها خدماتی همچون نقشه، راهنمای گردشگری، شارژ، اینترنت و ... به متقاضیان ارائه می‌شود گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم حداقل شش میز گردشگری در رینگ‌های گردشگری ایجاد کنیم.

او با بیان اینکه شعار سازمان‌های گردشگری دنیا، گردشگری برای همه است گفت: یکی از راه‌های جذب و تقویت گردشگری خارجی در کشور بها دادن و تشویق گردشگران داخلی است که در همین راستا برنامه‌های زیادی برای جلب مشارکت همشهریان و هموطنان داریم.

هوشیار همچنین در ادامه به راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری اشاره کرد و افزود: این اتوبوس‌ها وارد رینگ‌های گردشگری شده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم حداقل یک رینگ گردشگری با اتوبوس ایجاد بکنیم.

هوشیار افزود: یک اتوبوس گردشگری ساخت کشور چین که استانداردهای اروپایی را دارد خریداری شده و به زودی وارد کشور می‌شود و این در حالیست که این اتوبوس 100 درصد با سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده است.

رئیس سازمان گردشگری شهرداری تهران در پایان تاکیدکرد: این یک دستگاه اتوبوس گردشگری که در گمرک قرار دارد به زودی ترخیص شده و امیدواریم پنج دستگاه اتوبوس دیگر نیز به آن اضافه شود تا بتوانیم رینگ‌های گردشگری را پوشش دهیم.

105106

کد خبر: 682187

وب گردی

وب گردی