ووشوکاران جوان ایران نایب قهرمان ساندای جهان شدند

سانداکاران جوان ایران با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز به عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی ووشو در بلغارستان دست یافتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان از پنجشنبه با حضور نمایندگان 51 کشور در شهر «بورگاس» بلغارستان آغاز شد و تا 12 مهرماه ادامه خواهد داشت.

تیم جوانان ووشوی ایران در دو بخش تالو و ساندای دختران و پسران در این رویداد شرکت کرده است.

امروز (جمعه) دیدارهای نهایی اوزان مختلف بخش ساندا برگزار شد تا نفرات و تیم های برتر مشخص شوند.

تیم ساندای جوانان ایران با کسب 2 مدال طلا (یوسف صبری و محمدمهدی گرشاسبی)، یک نقره (حمیدرضا سهندی) و 2 برنز (فاطمه ویسی و آرمین افراز) به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.

چین قهرمان بلامنازع جهان با کسب هفت مدال و یک نقره بر سکوی نخست ایستاد و ویتنام با یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز به عنوان سومی رسید.

امروز و در وزن 70 کیلوگرم ساندای پسران، «یوسف صبری» برای کسب مدال طلا به مصاف «امره یونس» از ترکیه رفت و با ارائه مبارزه ای تحسین برانگیز به پیروزی دست یافت و مدال طلا را به نام خود ثبت کرد.

صبری برای رسیدن به دیدار نهایی، «ماگمد ایلیاسف» از روسیه، «پتروف» از بلغارستان و «وان لی» از ویتنام را شکست داده بود.

در وزن 75 کیلوگرم «محمدمهدی گرشاسبی» موفق شد برابر «انس گزر» از ترکیه با اقتدار به برتری دست یافته و مدال طلا را کسب کند.

گرشاسبی برای رسیدن به فینال، «جرج مارین» از رومانی، «سلطان گایزوف» قهرمان جوانان اروپا از روسیه و «اسن سلمان» از الجزایر را مغلوب کرده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، «حمیدرضا سهندی» در فینال به مصاف «لی جیه پان» از چین رفت و شکست خورد تا به مدال نقره برسد.

سهندی پیش از این برای رسیدن به فینال، برابر «انوگ فان» از ویتنام، «ساچین» از هند و «کیم مین سو» از کره جنوبی به پیروزی رسیده بود.

پیش از این، «فاطمه ویسی» در وزن 52 کیلوگرم ساندای دختران و «آرمین افراز» در 65 کیلوگرم ساندای پسران به مدال برنز رسیده بودند.

رقابت های بخش تالوی پسران و دختران از فردا (شنبه) آغاز خواهد شد و تا عصر دوشنبه ادامه می یابد.

606/602

کد خبر: 682348

وب گردی

وب گردی