اتمام گزارش اجرای برجام تا پایان مهرماه

رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: گزارش تا پایان مهرماه نهایی شده و برای قرار گرفتن در دستور کار به هیات رئیسه ارسال می شود.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی ذوالنوری در گفت و گو با خانه ملت با بیان اینکه گزارش کمیسیون امنیت از برجام هفته آخر مهرماه برای ارسال به صحن علنی آماده می شود گفت: البته منظور بنده این است که گزارش کمیسیون تا پایان ماه جاری به اتمام می رسد اینکه چه موقع در دستور کار صحن علنی قرار می گیرد بستگی به هیات رئیسه مجلس و دستور کار قوه مقننه دارد.

نماینده مردم قم در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: گزارش کمیته هسته ای از کمیسیون جدا نیست و کارها را برای تهیه گزارش با همکاری هم پیش می بریم، بنابراین کار کمیته جدا از کار کمیسیون نیست. با هم کار می کنیم و کار در سطح کمیسیون و با محوریت کمیته هسته ای پیش می رود.

وی گفت: با این حساب نمی توان عنوان کرد که اول گزارش در کمیته به تمام می رسد بعد در صحن کمیسیون بررسی می شود تا در نهایت به صحن علنی ارسال شود بلکه با اتمام کار از کمیسیون به هیات رئیسه ارسال می شود.

بازدید از یوسی‌اف اصفهان و کارخانه تولید کیک زرد اردکان

ذوالنوری در خصوص بازدید ها از سایت هسته ای اظهار داشت: بازدید از یو سی اف اصفهان و کارخانه تولید کیک زرد اردکان باقی مانده است که هنوز زمان بازدید از این دو فضای هسته ای در کمیسیون مشخص نشده است.

ارائه گزارشی منصفانه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هر ابهامی وجود داشته باشد که احتمال بدهیم که وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی ، بانک مرکزی و وزارتخانه های دیگر نظر دارند، ارائه کنند چون بنای ما هماهنگی است و ابهامات پاسخ داده شود، نمی خواهیم به جامعه ابهام پمپاژ کنیم زیرا تلاش داریم گزارشی منصفانه ارائه شود.

202/2-1

کد خبر: 682436

وب گردی

وب گردی