اشتری:کوچک ترین تحرک و توطئه دشمن رصد می شود/نقطه پنهان و غیرآشکاری از منظر عموم نداریم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کوچک ترین تحرک و توطئه دشمن رصد می شود و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی هوشیار و آماده باش فعالیت می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار" حسین اشتری" در صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی ناجا با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام ؛ ماه عزاداری سید و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و اصحاب با وفایش گفت: ان شاء الله بتوانیم در ماه محرم باهمکاری هیئت های مذهبی و مردم با نظم و امنیت مراسم های باشکوه عزاداری را در کشور برگزار کنیم.

او با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت زحمات کارکنان خدوم ناجا در سراسر کشور افزود: از خانواده های محترم همکارانم تشکر می کنم . هفته ناجا یادآور رشادت ها ، زحمات، ایثارگری و از جان گذشتگی نیروهای جان برکف انتظامی کشور است.

فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و پس از آن در راستای تأمین و توسعه نظم و امنیت و آرامش و آسایش تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

او ادامه داد: بیش از 20 هزار جانباز و معلول نیز حین خدمت در عرصه تأمین نظم و امنیت به این درجه عزیز و رفیع نائل شدند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود: نیروی انتظامی در تمام ایام ( تعطیل و غیرتعطیل) مشغول خدمتگزاری است و خدمت به مردم بالاترین افتخار برای کارکنان نیروی انتظامی است.

او تأکید کرد: کارکنان ناجا سربازی ولایت و خدمتگزاری به مردم را توفیق و افتخاری بزرگ می دانند و باید قدردان این خدمتگزاران باشیم.

سردار اشتری گفت: در تلاشیم در هفته ناجا با توان بیشتری به شهروندان خدمت کنیم و در مراکز خدمات انتظامی با روحیه بالاتر ، نشاط بیشتر و توان بیشتر خدمات مضاعف ارائه کنیم.

فرمانده ناجا اضافه کرد: در هفته ناجا باید ارتباط با مردم ، نخبگان و برگزیدگان بیشتر شود و بحمداله این اقدام صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

سردار اشتری افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید "یار مهربان" مردم باشیم و مردم عزیز با حضور در مراکز انتظامی احساس آرامش کنند و این یار مهربان را همیشه در کنار خود ببینند .

او تأکید کرد: ارتباط با علما ، مراجع معظم تقلید ، دانشگاهیان ، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در این ایام باید ارتقاء یابد و ذخیره ای برای یک سال کاری نیروی انتظامی باشد.

سردار اشتری گفت: از آنجایی که اقدامات و مأموریت های ناجا در منظر عموم و مردم است ، شهروندان می توانند به خوبی بر عملکرد ناجا قضاوت داشته باشند.

او تأکید کرد: هیچ نقطه پنهان و غیر آشکاری از منظر مردم نداریم و نیروهای ما در طول شبانه روز در دید و قضاوت شهروندان هستند .

سردار اشتری افزود: امروز پیام هایی از طریق مردم در تماس با سامانه 197 به نیروهای ناجا ارسال می شود. که تقدیر و تشکر و هر چه که هست همگی واقعی هستند و خداوند را شاکریم که مورد محبت مردم قرار گرفته ایم.

او افزود: البته شهروندان پیشنهادات و انتقادات سازنده نیز داشته اند که با تشکیل کارگروه هایی به دنبال این هستیم که پیشنهادات و انتقادات را در قالب دستورالعمل ها و ابلاغیه ها عملیاتی کنیم.

او ادامه داد: بحمداله ارتباط ناجا با مردم مستمر است و از این تریبون از مردم تقدیر می کنم و درخواست دارم فرزندان خود در ناجا را با راهنمایی های خود یاری کنند.

سردار اشتری گفت: مردم باید احساس پشتیبانی از کارکنان ناجا داشته باشند که بحمداله این مهم اتفاق افتاده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ما در هفته ناجا تقویت بنیه انتظامی و حرفه ای است که بحمداله از مرزها گرفته تا نقطه شهرها و روستاها همکاران من مشغول ارتقاء و تقویت توان انتظامی هستند.

او گفت: معتقدیم پلیس باید حرفه ای باشد و سال های گذشته پلیس در این مسیر حرکت کرده است و با گذشت زمان پلیس حرفه ای تر و تخصصی تر شده است.

فرمانده ناجا افزود: با توجه به پیچیدگی جرایم پلیس باید با مجهز شدن به دانش و تجهیزات به روز آماده خنثی سازی توطئه ها و برخورد با جرایم باشد که خوشبختانه این مهم نیز در حال تحقق است.

او با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش و تربیت گفت: اقدامات خوبی در حوزه آموزش صورت گرفته و مصمم هستیم این روند ادامه داشته باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: یکی از وظایف مهم ناجا تأمین و ارتقاء نظم و امنیت و آسایش مردم است که با لطف الهی ، برکت خون شهدا ، هدایت و تدابیر مقام معظم رهبری ، انسجام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و هوشیاری مردم امنیت مثال زدنی داریم.

سردار اشتری تأکید کرد: امروز بالاترین نعمت یعنی امنیت در کشور حاکم است و تا پای جان از این امنیت حراست و پاسداری می کنیم .

فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی در راستای پاسداشت امنیت خدمات ارزنده ای داشته است و نشان این ادعا شهدایی است که در عرصه نظم و امنیت هر روز و هر ماه تقدیم می کند.

او با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در منطقه تأکید کرد: باید به خوبی و با هوشیاری از امنیت مثال زدنی کشور صیانت کنیم.

سردار اشتری تأکید کرد: کوچک ترین تحرک و توطئه دشمن رصد می شود و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی هوشیار و آماده باش فعالیت می کنند.

او در ادامه افرود: در بحث مبارزه با قاچاق کالا توفیقات خوبی حاصل شده است. که ان شاء الله با برنامه ریزی بهتر و کامل تر بتوانیم این روند را بهبود بخشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: نیروی انتظامی در اجرای طرح های امنیت اخلاقی و اجتماعی گام های موثری را برداشته و همکارانم با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی توانسته اند در مقابل بی نظمی و بی قانونی ها بایستند.

او گفت: امیدوارم که بتوانیم سربازی خوب و فداکار برای رهبر و مردم عزیزمان باشیم و رضایت مردم که بالاترین سرمایه ناجا است را ارتقاء بخشیم.

او ادامه داد: امروز اعتماد مردم به ناجا بالاترین سرمایه برای ما است و ان شاء الله بتوانیم به یاری خداوند ، همت همکاران و کمک دولت مردان بخشی از مشکلات معیشتی کارکنان را حل کنیم .

او گفت: بر ما است که قدر دان زحمات کارکنان باشیم و در این زمینه هم برنامه هایی داریم و با توفیق الهی گام های موثری نیز برداشته شده است.

گفتنی است، پیش از سخنان فرمانده ناجا از خانواده های شهدا و جانبازان تجلیل و به برخی از فرماندهان درجه ترفیع اهداء شد.

یادآور می شود پس از سخنرانی فرمانده ناجا یگان های انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.
105/106

کد خبر: 682437

وب گردی

وب گردی