دلخوش: همه باید ولایت مدار و تابع نظرات رهبر معظم انقلاب باشند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب تشخیص دادند که به صلاح نیست فردی در انتخابات حضور یابد مطمئنا به نقطه ای رسیده اند که حضور این فرد برای کشور به صلاح نیست و باعث دو قطبی شدن کشور می شود، از این رو هم آن فرد و هم همگان باید ولایت مدار و تابع نظرات رهبر معظم انقلاب باشند.

به گزارش ایسکانیوز، کاظم دلخوش روز شنبه با تاکید بر این که بر اساس قانون اساسی سیاست گذاری کلان در سیاست داخلی و خارجی بر عهده رهبر معظم انقلاب است، گفت: تداوم راه انقلاب و امام به واسطه رهبری نظام و حضور مردم است.
وی اضافه کرد: امروز کشور ما از امنیت خوبی در منطقه برخوردار است و دلیل آن نیز رهبری داهیانه و هوشمندانه آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب است.
نماینده مردم صومعه سرا با تاکید بر این که ما کشوری ولایتمدار و تابع ولایت هستیم، گفت: آنان که از ولایت دور هستند و کسانی هم که از رهبری جلو می زنند، تابع ولایت نیستند، امروز همگان باید افراط و تفریط را کنار بگذارند و بیانات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه اقداماتشان قرار دهند.
دلخوش گفت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب تشخیص دادند که به صلاح نیست فردی در انتخابات حضور یابد مطمئنا به نقطه ای رسیده اند که حضور این فرد برای کشور به صلاح نیست و باعث دو قطبی شدن کشور می شود، از این رو هم آن فرد و هم همگان باید ولایت مدار و تابع نظرات رهبر معظم انقلاب باشند.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب صبح روز دوشنبه 5 مهرماه جاری در ابتدای درس خارج فقه ، بیانات مهمی درباره موضوع توصیه به احمدی نژاد - بدون ذکر نام وی - در مورد انتخابات سال 96 و نهی وی از نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری بیان کردند.

202/201

کد خبر: 682451

وب گردی

وب گردی