توسلی: به دنبال همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی هستیم

رییس انجمن وودبال کشور گفت: در حال حاضر هم قصد داریم مذاکراتی با محمد دادگان داشته باشیم تا تیم وودبال دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل دهیم.

امیر حمزه توسلی در گفت و گو با ایسکانیوز در مورد برگزاری رقابت های وودبال ساحلی کشور اظهار داشت: قرار است این دوره از مسابقات برای اولین بار در کشورمان برگزار شود، این رشته به دو صورت ساحلی و چمنی است و ما از فدراسیون جهانی مجوز برگزاری این دوره را در بهار سال 96 گرفته ایم، اما لازمه برگزاری این دوره وجود علاقه مندان و تعلیم آن ها به صورت حرفه ای و بتوانند در سطح بین المللی حاضر شوند.

وی اظهار داشت:در نظر داریم تا دوماه آینده دوره جدید وودبال ساحلی را برگزار کنیم که این دوره در صورت آمادگی استان ها در یکی از استان های کشور و یا در مجموعه آزادی تهران برگزار خواهد شد. تا امروز چند استان برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اعلام آمادگی کرده اند که با توجه به امتیازات لحاظ شده میزبان این دوره از مسابقات را مشخص خواهیم کرد.

رئیس انجمن وودبال در خصوص نبود اسپانسر برای این ورزش افزود: همه ورزش های ما این مشکل را دارند، این رشته هم اگر پخش تلویزیونی داشته باشد و کمی بیشتر دیده شود مقداری از این مشکل هم حل خواهد شد. در حال حاضر هم قصد داریم مذاکراتی با محمد دادکان داشته باشیم تا تیم وودبال دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل دهیم، تیم های دانشگاه آزاد در این مدت با قدرت عما کرده اند و وجود تیم دانشگاهی برای وودبال کشور هم مفید ات.

توسلی با اشاره به عملکرد مناسب تیم ملی در مسابقات جهانی وودبال خاطر نشان کرد:با همکاری روسای هیأت ها و بازیکان وودبال امیدواریم بتوانیم در سال آینده اولین مسابقات بین المللی وودبال ساحلی و نخستین لیگ کشوری وودبال را برگزار کنیم.

604/602

کد خبر: 682567

وب گردی

وب گردی