سردار دهقان: کارنامه اقتصاد مقاومتی استان چهار محال بختیاری مطلوب و امید بخش است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به استان چهارمحال بختیاری سفر کرده است در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومی استان، طی سخنانی با ابراز خرسندی از اقدامات خوب و امید بخش این ستاد تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های مطلوبی که در سطح این استان وجود دارد، این استان می تواند رتبه اول را در بسیاری از حوزه ها از جمله کشاورزی، دامپروری و گردشگری به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار دهقان با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید از مرحله تفکر و طراحی به مرحله اجرا وارد شد تصریح کرد، باید با تغییر نگاه ها رویکرد ها و تعاملات سنتی و فاقد کارایی قبلی بصورت جهشی و جهادی و بصورت حلقه های یک زنجیر و مکمل یک دیگر عمل کرد.
وزیر دفاع نقش ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را شناسایی ظرفیت های محلی ذکر کرد که قابلیت ایجاد آبادانی، اشتغال، امنیت، رفاه و سایر مزیت های قابل قبول را داشته باشد.
سردار دهقان تصریح کرد، باید با عزم قاطع به جنگ مشکلات و موانع رفت و با ایجاد تمرکز بر کارها و اقدامات دارای اولویت، اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید.
وزیر دفاع در پایان با تشکر و قدردانی از مردم و مسئولان استان در بخش های دولتی و خصوصی تاکید کرد، بسیاری از موانع با توجه به اختیاراتی که ستاد های اقتصاد مقاومتی در استان ها دارد قابل حل و فصل و با وحدت و انسجام و توکل بر خدا می توان چهره استان را در همه حوزه ها دگرگون و متحول ساخت.
در ابتدای این جلسه مهندس قاسم سلیمانی استاندار چهار محال بختیاری گزارش مبسوطی از اقامات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان را ارائه و در ادامه مسئولان بخش های فعال اقتصادی در استان دیدگاه ها، مسائل، مشکلات و راه حل های خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان کردند.

202/201

کد خبر: 682586

وب گردی

وب گردی