تقدیر دفتر رییس جمهوری از استقبال پرشور مردم استان قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تقدیر از استقبال گسترده و پرشور مردم ولایتمدار استان قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: شرایط ویژۀ آب و هوایی، وجود منابع آبی، زمین حاصلخیز و نیروی انسانی توانمند و متخصص، بویژه جوانان آرمانگرا و پرشور؛ می‌تواند این منطقه را به یکی از قطب‏های تولید داخلی از جمله در زمینه محصولات کشاورزی و صنعتی تبدیل کند.

به گزارش ایسکانیوز متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال گسترده و پرشور مردم ولایتمدار و شریف استان قزوین از کاروان دولت تدبیر و امید، حماسه دیگری از همبستگی و عزم ملی را برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر به نمایش گذاشت و افق روشن دیگری در مسیر تلاش خادمان ملت و دولت تدبیر و امید گشود.

استان باستانی قزوین که سابقة مدنیت در آن به هزاران سال پیش از میلاد می‏رسد، از مراکز مهم علمی و ادبی بوده و سرشار از برکات و مواهب طبیعی است. این سرزمین در دوران مختلف، جایگاه رفیعی در تاریخ ایران عزیز داشته و همواره بزرگان و علمای نامداری در خود پرورش داده است که نقشی تاثیرگذار در اعتلای ارزش های دینی و فرهنگی از خود برجا گذاشته اند.

این پهن دشت پرنقش و نگار، در سایه برکات و نزولات البرز باشکوه، هم ‏اکنون نیز از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های بسیار مطلوبی برای توسعه منطقه ای و ایفای نقش راهبردی در عرصه تحقق برنامه های، به‏ ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور برخوردار است. شرایط ویژۀ آب و هوایی، وجود منابع آبی، زمین حاصلخیز و نیروی انسانی توانمند و متخصص، بویژه جوانان آرمانگرا و پرشور؛ می‌تواند این منطقه را به یکی از قطب‏های تولید داخلی از جمله در زمینه محصولات کشاورزی و صنعتی تبدیل کند.

همچنین؛ این سرزمین سربلند با دارا بودن راه‏های ارتباطی مناسب و توانمندی‏های اقتصادی، صنعتی و فرهنگی، از استعداد بالایی برای توسعه گردشگری برخوردار است. امید است با اجرایی شدن تصمیمات و برنامه‏ های مهم دولت در این سفر، از جمله احیای بیست هزار هکتار زمین کشاورزی در کوتاه مدت، ارتقای ظرفیت های ارتباطی و ریلی و همچنین طرحهای صنعتی و تولیدی؛ گام‏های اساسی و موثرتری برای توسعه هر چه بیشتر استان برداشته شود.

برخود فرض می‌دانیم به پاس حضور، همدلی و همزبانی مردم مومن و فرهنگمدار این استان با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نمایندۀ محترم ولی فقیه، ائمة محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان پرشور، نیروهای پرتلاش نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و دستیابی بیش از پیش این استان غنی را به توسعه و رونق اقتصادی، از درگاه خداوند مهربان مسئلت داریم.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران

201/201

کد خبر: 682657

وب گردی

وب گردی