تجلیل از دکتر سیدطه هاشمی به پاس تحول چشمگیر در حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

از طرف دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اعطای لوحی از معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره صلح و سلام قدردانی شد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا امیر تیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی آشتی با طبیعت که امروز به میزبانی واحد رشت برگزار شد از حجت الاسلام والمسلمین سیدطه هاشمی به پاس تحول چشمگیر در حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر ویژه کرد.

متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
جناب آقای دکتر سیدطه هاشمی
معاون محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره صلح و سلام

اکنون که رشحات امواج دریای بیکران الهی شامل حالمان شده و مقدراتش بر این تعلق یافته که در راستای تعمیم و تعمیق فرهنگ ایرانی اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی در قالب جشنواره ملی صلح و محیط زیست گام برداریم خدای متعال را شاکریم.

برای دستیابی به محیط زیستی سالم، پویا و بانشاط، باید ظرفیت سازی لازم به منظور توسعه فرهنگ محیط زیستی در شمار اولویت های نخست جامعه قرار گیرد. قدر مسلم گسترش آموزش محیط زیستی در سطح جامعه، حساس سازی شهروندان و جوامع محلی با مفاهیم محیط زیستی و نهادینه شدن این فرهنگ با کمک مسوولانه آحاد مردم ، نمودی عینی و عملی پیدا خواهد کرد.

برگزاری جشنواره ملی صلح و محیط زیست با عنوان آشتی با طبیعت که از مجموعه جشنواره‌ها ، همایش ها و کارگاه های آموزشی صلح و سلام است برگ زرینی در کارنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و افتخاری ماندگار برای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به شمار می‌آید.

به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» و به پاس ایجاد تحول شورانگیز در امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی طی سه سال اخیر و از جمله راه اندازی و حمایت همه جانبه از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ آشتی با طبیعت و ارتقای فرهنگ زیست محیطی،‌ این لوح تقدیر از طرف دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تقدیم حضرتعالی می‌شود.

توفیق روزافزون همراه با سلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار متعال مسالت داریم.

دکتر علیرضا امیرتیموری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان
و رئیس جشنواره آشتی با طبیعت

مراسم اختتامیه جشنواره ملی آشتی با طبیعت امروز دهم مهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با قرائت پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

مهندس یاسر هاشمی رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این جشنواره را قرائت کرد.

101

کد خبر: 682678

وب گردی

وب گردی