هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، در هفته دفاع مقدس، همگام با سایر نهادها یاد و خاطره شهدا را زنده کرد.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان به مناسبت هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، فعالیت های فرهنگی متنوعی داشته است.

مهدی حق طلب اضافه کرد: نمایشگاه کتابی با عنوان "خاطرات جبهه" که شامل کتاب هایی با موضوعات ادبیات جنگ، کتب قرآنی، خاطرات شهدا و جانبازان و ... در محل ساختمان آموزشی برگزار شد که کتاب ها بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می گرفت.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در محل ساختمان آموزش نیز از دیگر فعالیت های این واحد دانشگاهی در هفته دفاع مقدس، برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بود که با استقبال پرشور دانشجویان و خانواده ها روبرو شد.

حق طلب ادامه داد: غبار روبی گلزار دو تن از شهدای جاویدنام آرام گرفته در واحد شیروان و نثار فاتحه، به مراسم هفته دفاع مقدس عطر و بویی روحانی بخشید.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس برگزای شب شعر و خاطره گویی با عنوان "موج های بی قراری" با همکاری اداره ارشاد اسلامی شهرستان شیروان، بسیج دانشجویی و سپاه پاسداران شهرستان شیروان بود که از شاعران استانی و خارج استان دعوت شد تا به ارائه شعر با موضوعیت دفاع مقدس و مضامین مرتبط با آن بپردازند.

این مسؤول دانشگاهی در ادامه گفت: مراسم بصیرتی، خاطره گویی و زیارت عاشورا ویژه کارکنان، یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس بود که در آن سرهنگ علی رضا همتی، یکی از رزمندگان مدافع حرم، به خاطره گویی جنگ با تکفیری های داعش در سوریه پرداخت.

وی اضافه کرد: ساخت المان سنگر، در ابتدای در ورودی دانشگاه، همزمان با شروع سال تحصیلی به حال و هوای دانشگاه رنگ جبهه و جنگ داده بود.

101

کد خبر: 682679

وب گردی

وب گردی