مسکوت ماندن استیضاح فانی

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از مسکوت گذاشتن تقاضای استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: قرار است کمیته حکمیت یا میانجی گری برای بررسی مشکلات آموزش و پرورش تشکیل شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمد علی وکیلی درمورد جلسه شب گذشته استیضاح کنندگان با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان استیضاح کننده مشکلات موجود در این وزارتخانه را مطرح کردند و فانی به این موارد پاسخ داد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد این استیضاح فعلا مراعا (مسکوت) بماند و در این راستا با تشکیل کمیته حکمیت یا میانجی گری مشکلات آموزش و پرورش بررسی می شود.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه چهارشنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تقاضای استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیات رییسه مجلس تقدیم شده است.
وکیلی عضو هیات رییسه مجلس نیز در آن جلسه بیان کرد که جمعی از استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش خواهان تعویق اعلام وصول تقاضای استیضاح تا روز یکشنبه آینده (امروز ) هستند.
به گزارش ایرنا، وی افزود: از این رو بنا شد استیضاح کنندگان تا یکشنبه بررسی لازم را داشته باشند و در مورد این که می خواهند استیضاح اعلام وصول شود یا خیر به ما اطلاع دهند.
وزیر آموزش و پرورش نیز شب گذشته در جلسه نمایندگان استیضاح کننده شرکت کرد و توضیحاتی را ارائه کرد.

202/201

کد خبر: 682716

وب گردی

وب گردی