منچستریونایتد-استوک سیتی/ تلاش برای حفظ رکورد پیروزی ها

دو تیم منچستریونایتد و استوک سیتی امروز(11مهرماه) از ساعت 14:30 در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، در نخستین بازی از روز دوم هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلستان، عصر امروز منچستریونایتد و استوک سیتی به مصاف هم می روند.

** منچستریونایتد:

منچستریونایتد پس از متحمل شدن سه شکست پیاپی در یک مقطع، حال بار دیگر خود را پیدا کرده و روی مسیر پیروزی در حال حرکت است. ژوزه مورینیو بدون شک به دنبال این خواهد تا با پیروزی در بازی عصر فردا، اختلافش را با سیتیزن ها در صدر جدول کاهش دهد و امید به توقف شاگردان گواردیولا برابر تاتنهام خواهد داشت.

شکی نیست که بازی روز پنجشنبه شیاطین سرخ برابر زوریا (که اتفاقا با مقاومت سرسختانه حریف کمی هم با دشواری مواجه شد) بر روند تیمی بازیکنان منچستریونایتد در دیدار برابر استوک سیتی تاثیر گذار خواهد بود. با این حال شیاطین سرخ به هر نحو ممکن باید در بازی فردا پیروز شوند؛ چرا که پس از اتمام تعطیلات ملی پیش رو، لیورپول و چلسی در لیگ، فنرباحچه در لیگ اروپا و منچسترسیتی در لیگ کاپ انتظار دیدار با این تیم را خواهند کشید.

مورینیو در بازی پنجشنبه شب برابر زوریا، به داوید ده خیا، آنتونی والنسیا، آندر هررا و دالی بلیند استراحت داده بود و حالا انتظار می رود که این بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم خود برای بازی فردا قرار بگیرند. مارسیال هم که پس از دو بازی غیبت برابر زوریا دقایقی به میدان رفت، کم کم بار دیگر برای بازپس گرفتن جایگاهش در ترکیب ثابت تیم خواهد جنگید. لوک شاو هم احتمالا دیگر بیمار نیست و آماده بازی کردن است و در مورد مخیتاریان هم باید گفت که اوضاع مساعد است ولی شاید به دلیل کمبود جلسات تمرینی لازم پس از مصدومیت، وی در ترکیب ابتدایی تیمش جا نداشته باشد.

** استوک سیتی:

روحیه بین شاگردان مارک هیوز خوب نیست ولی آن ها باید هر چه سریع تر به خود بیایند. سفالگران که در سالیان اخیر دست به هزینه های هنگفتی به نوبه خود زده اند و نام های آشنایی همچون بویان کرکیچ، جیانلی ایمبولا، شردان شقیری و ابراهیم آفلای را در ترکیب خود دارند، تا بدین جای کار نتوانسته اند مزه برد در فصل 17-2016 را بچشند.

تساوی 1-1 هفته گذشته برابر وست برومویچ آلبیون اما، می تواند برای آن ها امیدبخش تغییرات باشد. آن ها یقینا کار آسانی را برای تغییر اوضاع شان در اولدترافورد نخواهند داشت؛ چرا که آخرین پیروزی این تیم در تئاتر رویاها به سال 1976 باز می گردد. آن ها در این مدت از 16 بازی انجام داده در زمین منچستر، 15 بار شکست خورده و یک بار هم به تساوی دست یافته اند.

استفان آیرلند، ابراهیم آفلای و جک باتلند یقینا باز هم قادر به همراهی تیم شان به دلیل مصدومیت نخواهند بود؛ اوضاع هائوگارد نیز مشخص نیست. با همه این اوصاف بازگشت شردان شقیری به شرایط آرمانی در این برهه حساس، می تواند خبر خوشی برای هیوز باشد. همچنین با توجه به مصدومیت باتلند (که بدون شک یکی از عوامل ناکامی استوک سیتی در این فصل بوده است) و عدم ارائه نمایش های مطلوب از سوی شی گیون با تجربه، احتمالا این لی گرانت 33 ساله خواهد بود که در بازی فردا وظیفه حراست از دروازه تیم میهمان را به دوش خواهد کشید.

** مصاحبه ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در نشست خبری پیش از بازی را از اینجا بخوانید.

** مصاحبه مارک هیوز سرمربی تیم فوتبال استوک سیتی در نشست خبری پیش از بازی را از اینجا بخوانید.

** غایبان بازی:

فیل جونز از منچستریونایتد و باتلند، آفلای و آیرلند از استوک در این بازی حضور ندارند.

** نکات خاص:

منچستریونایتد هر 8 بازی اخیر مقابل استوک‌سیتی را به سود خودش خاتمه داده است.

شیاطین سرخ هر 2 نیمه 5 بازی از 7 بازی خانگی اخیرشان در لیگ برتر را برده‌اند.

** رویارویی‌های پیشین:

43 برد، 28 باخت و 33 تساوی، حاصل 104 رویارویی قبلی بود. شاید نبرد شماره 105 یکی از خاص‌ترین بازی‌های 2 تیم باشد.

** داور: رابرت مدلی

** شرایط دو تیم در جدول رده بندی تا پایان هفته ششم:

** پیش بینی Who scored : منچستریونایتد 2-0 استوک سیتی

** ترکیب احتمالی دو تیم:

منچستریونایتد: دخئا، اسمالینگ، والنسیا، بیلی، بلیند، پوگبا، هررا، لینگارد، ماتا، راشفورد، زلاتان

استوک‌سیتی: گیون، ایندی، شاوکراس، جانسون، پیترز، کامرون، ولان، آلن، شقیری، آرناتوویچ، بونی

604/602

کد خبر: 682748

وب گردی

وب گردی